keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Syystuuli = muutoksen tuuli?

Mulla on aika syksyinen fiilis, kun ulkona sataa ja on aika kylmä ja aamulla herätessä pitää laittaa valot päälle, että näkee kunnolla. Koitan edelleen kamppailla tota viimeisenä mainittua vastaan, sillä en yksinkertaisesti vaan jaksa laittaa tuota yöpöydn lamppua päälle. Olin jo niin tottunut siihen, että aamulla ei tartte laittaa valoja päälle!

Mulla ois semmonenkin kutina, että haluan muuttaa tätä ulkoasua... Alan kyllästyä tuohon turkoosiin. Mulla ei nyt vaan oo mun Photari Personal Traineria ja yleistä tietokoneassaria eli Millaa täällä auttamassa mua, joten ulkoasusta tulee varmaan jotain tooooosi simppeliä ja toivottavasti jotain nättiä kuitenkin.

Tänään oon käyttänyt jo kolmea kieltä: suomea isäntäperheen kans, enkkua kaikkien muiden ja ruotsia yhden aupparin kanssa naamiksessa. Kunhan tän ruotsalaisen kans tavataan tässä joskus niin tulee varmaan treenattua ruotsia vielä lisää, vähän huippua! Oon koittanu vähän harjoitella ranskaakin youtuben avustuksella, mutta tähän mennessä mulle on tarttunut päähän vain "Je mange du poisson" ja "Tu aime le foot." Mutta hei, tästä lähetään! Aion myös opetella jotain saksaksikin... kotiin tuleekin sitte maaliskuussa melekonen kielitaituri ;o

Meinasin jo unohtaa, että huomenna on jooga. Ahhh mä kehrään, kahden viikon tauon jälkeen on varmasti aivan ihanaa mennä sinne taas :)

Ei kommentteja: