perjantai 24. syyskuuta 2010

Pabdabdab

Mulla on päänsärkyä. Normaalisti mulla on päänsärkyä kerran vuodessa ja se on lievää, mutta nyt mulla on ollu päänsärkyä keskiviikkoillasta saakka. En kykene pitämään päätä ylösalaisin, kääntämään silmiä ääriasentoihin enkä yskimään tai aivastamaan ilman, että aivot tuntuu pamahtavan pitkin seiniä... Eilen se oli pahimmillaan, eikä särkylääkkeet tai parin tunnin päiväunetkaan auttaneet. Mua kismitti ihan kauheena, kun en päässyt joka torstaiseen joogaan eikä nettikään toiminut, että olisin voinut katsoa Salkkareita lääkkeeksi. Onneksi Minnalta ja Millalta tuli kirjeitä ja aarteita, nimittäin pari valokuvaa, lintu ja HaliCard. HALICARD!! Vähän huippu juttu, piristi!

Tänä aamuna vointi oli hippasen parempi ja luulin, että kipu olisi jo poissa. Kun sitten satuin aivastamaan, aivoissa räjähti taas. Perhana, mulla menee viikonloppu pilalle, jos tää ei lopu!! Tarkoitus ois mennä aupparikavereiden kans Broad Streetille bilettämään. Pliiiis pääkipu mene pois...

Photobucket

Ja kuten huomaatte, olen erittäin hehkeänä. Mulla himottais värjätä tukka, mutta en oikeen tiedä... juurikasvu on kaamea, mutta kukaan ei (muka) huomaa sitä. Sitä paitsi haluan samalla raitoja. Paras kaiketi odottaa, että pääsen kotitontille ja istuutumaan kampaajan tuoliin. Samalla vois leikata lyhyen mallin, ihan niinku vuosi sitten. Se oli ihana: niskasta lyhyt, edestä pitempi ja pisimmillään kiharat ylsivät olkapäille. Sitä odotellessa tyydyn vaan pitämään huolen mun kulmakarvojen ja ripsien värjäämisestä.

Mulla himottais ihan simona hakea co-opista Cadburyn Dairy milk chocolate buttonseja, ne on nimittäin aika hyviä... Jos tässä kipaisis hakeen sen ja sitten vaikka kirjastoon tsekkaamaan leffavalikoimaa niin avot, siinä oiskin sit mun perjantai-illan ohjelma jokaviikkoisen kylvyn jälkeen. I like! :)

Photobucket

Omppuposket toivottaa hyvää viikonloppua kaikille! :)

Edit: Ai niin PALJON ONNEA MINUN 16-VUOTIAALLE HÖPÖPIKKUSISKOLLE!! sydänsdänsydän

Photobucket

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

ÄÄÄÄÄÄÄ haluun tollaset hiukset ja vihreet silmät kävis myös, kiitoooos :D

Tiiän tollasen päänsäryn, mulla siihen ei auta mikään muu ku sauna ja ainakin 12h yöunet. Kuuma kylpy varmaan ainakin vähän kompensois saunan puutetta? :)

Sanna kirjoitti...

Kun olin pikkunen ja mun tukka oli vielä vaalea, niin mun kiharat oli R-kioskin myyjien kesken kuumaa valuuttaa, kaikki tahtoi vaihtaa ne mun kans mutta fiksusti sanoin aina ei. Sry, en siis vaihda vieläkään! ;DDD

Aissss mulla ei oo vielä ollut ikävä saunaa mut hei nyt on, kiitos! :D Kyllä tuo kylpykin toimii, mutta kun pikkusen pitää aina purnuttaa niin se vois olla vähän syvempi, että vois sukellella.... noei, ihan kiva se on ja varmasti rentouttaa ja helpottaa oloani :)