tiistai 28. syyskuuta 2010

Sinä se vasta oot nätti, minä se vasta oon nätti

Wuhuuu, sain Annelta Beautiful Blogger -palkinnon! Kiitos hurjan paljon, en uskonut ikinä saavani jotain haastetta ihan oikeesti... mut joo, mun täytyis esitellä muutamat luurangot tuolta kaapista teille tässä.

1. Pelkään eläimiä pikkusen, vaikka ne on miten ihania. Pelkään, että ne puree/raapii/kakkaa mun päälle, koska näin on käynyt joskus enkä halua niin käyvän enää ikinä. Joskus harmittaa, kun joku kissa on kamalan söpö ja tahtoisin paijata sitä, mutta mun lähentely-yritykset torjutaan kynsimällä. Koitan päästä tästä yli tutustumalla tuossa lähistöllä laiduntaviin hevosiin, jos ne ois vaikka kilttejä mulle.

2. Luulin ennen, että Euroviisuilla ja viisumeilla oli jokin yhteys, ja et jos joku maa ei menestynyt viisuissa, ei sen maan asukkaat saisi viisumia sinä vuonna. Joskus faktat kuitenkin valkenivat mulle, ja arvostan enemmän viisumia kuin viisuvoittoa. :D

3. Mulle valkeni vasta vuosi sitten, että anjovis ei olekaan hedelmä.

4. Tykkäsin joskus kauheena raudan mausta, ja pienenä tykkäsin imeskellä iskän pyöränavainta sen takia. Nom nom!

5. Kun kuuntelen Innan Hot -kappaletta, haaveilen esittäväni firebreathingia jossain rantabileissä. Tästä saamme kiittää Alanyan Efe's Gardenin tarjoilijapoikien pikku showta... ;D

6. Yksin ollessani saatan laulaa ja tanssia jatkuvasti. Siksi viihdyn erittäin hyvin yksikseni täällä kuus tuntia päivässä!

7. Voisin varmaan elää karkeilla ja suklaalla, nimim. Toin mun hosteille tuliaisiksi 500 g rasian Marianneja, joista söin luultavasti puolet itse.

Minä laitan tämän palkinnon edelleen seuraaville kaunokaisille:

Nelli
: kaunis, kaunis tyttö, jonka blogi on mahtavaa luettavaa!
Mimi: upea kaunotar, jolla on mielestäni asiaa.
Ia: yksi pitkäaikainen lempparibloggaaja, joka on hurjan söpö!

Tänään on ollut jeesi päivä. S meni kouluun potkulaudalla, jonka sitten potkuttelin kotiin. Aivan sairaan hauskaa menoa ja hyvää vaihtelua normaaliin kilpajuoksuun ("Tanna, let't have a rate! One, two, three... GO!"). Tiskien, vessojen pesun ja pyykkien jälkeen painelin co-opiin hakemaan vähän keksejä ja uusimman ELLEn. Ei saakeli miten massiivinen opus tuo 25-vuotisnumero on, riittää kyllä katselemista ja luettavaa useammalle illalle!

Photobucket

Vi hörs! :)

4 kommenttia:

Mimi kirjoitti...

Oho, kiitos vain. Täytyypä tarttua haasteeseen. Nyt on ollut muutaman viikon hiljaiseloa töiden takia. Vapaa-aikana ei jaksa oikein muuta kuin nukkua. Kaamosmasennus se sieltä tulla jolkottaa...

Sanna kirjoitti...

Ole hyvä vain. Ymmärrän kyllä pienen hiljaisuuden, voimia syysväsymyksen selättämiseen! :)

NELLI kirjoitti...

voi kiitos kaunokainen kiharapää !! koitan tehä tämän heti ku vaan keksin jotain hauskaa itestäni :D

Sanna kirjoitti...

Oleppas hyvä vain ja kirjoita ihan rauhassa, odotan sitä innolla kuten tavallisesti (;