tiistai 7. syyskuuta 2010

The Bullring & The Babes

Viime sunnuntaina menin siis shoppailemaan Birminghamiin muutaman muun au pair-tytön kanssa. Aluksi luulin, että meitä tulee neljä, mutta meitä olikin sitten viis. Ekana tapasin aamulla kymmenen jälkeen The Bullringin edustalla olevan suuren härkäpatsaan luona Steffin (mun sunnuntain avecin) ja Tinan, molemmat Saksasta. Sitten mukaan tuli Nora (saksasta hänkin), ja me suunnattiin Primarkiin.

Nii. Primark on halpojen vaatteiden metsästäjien mekka. Laatu ei tosin ole kovinkaan kehuttavaa, mutta voi veljet ku se oli täynnä tavaraa (plus ihmisiä ja jonotusta)! Mut joo, Primarkista tuli mukaan seuraavat:

Photobucket
Matruska-laukku 1 £

Photobucket
Pöllöaiheinen neulepaita 11 £

En tiiä, miks ostin ees ton pöllöpaidan. Ton pöllön takia kai. Lisäks se oli ihanan nörtti ja halpa ja tartten tommosia jotain "jänniä" vaatteita, joita voin pitää lastenhoitohommissa. Ja toi vois näyttää kivalta mustien farkkuleggareiden kans.

Primarkissa seuraamme liittyi ranskalainen Vivi. Yhdessä me sitten suunnattiin takaisin Bullringiin.

Bullring on iso kauppakeskus, joka muodostuu muutamasta eri rakennuksesta, jotka on täynnä vaatekauppoja. Oikein hyvä ostari, jossa oli mm. H&M, hmv ja Accessorize ihan näin muutaman mainitakseni sekä kivoja kahviloita ja ruokapaikkoja. Sijainti on 200 m päässä Birmingham New Streetin rautatieasemalta, eli siis tulevaisuuden vakkarishoppailu/hengailu/mitävaanpaikka!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Vihhane mies!

Mun lemppareiksi mudostui Republic ja New Look. Republicista ostin iiiiihanan mekon, joka tulee olemaan mun lauantain asu, eli kuvia myöhemmin. New Lookista löysin itelleni tähän mennessä parhaata arskat ikinä:

Photobucket
Arskoilla hintaa 2,5 £

Vietettiin tyttöjen kans kunnolla aikaa kahvitellen, syöden ja tutustuen toisiimme. Sitten yhdessä vaiheessa Tina sai puhelun eräältä toiselta aupparilta (saksalainen hänkin, ylläripylläri) ja me päätettiin tavata hänetkin.

Ja lopulta meitä olikin kymmenen: minä ainoana fennomaani, yksi fransmanni sekä kokonaista kahdeksan saksalaista. Makia meininki! :D Suunnattiin koko konkkaronkka sitten italialaiseen syömään. Kuulin sen aterian aikana enemmän saksaa kuin enkkua mutta ei hätiä, vieressäni istuva Vivi jutteli mun kanssa ihanalla ranskalaisella aksentillaan. :)

Kotiin lähdettiin vasta kun ilta alkoi hämärtyä eli mitä nyt vaatimattomat yhdeksän tuntia tyttöiltiin. Mä olin niin tyttöilyn puutteessa, ja olin ihan onnessani kotiin palatessani. Huomaan, että olo on paljon helpompi ja töitäkin jaksaa puskea paremmin, kun on saanut olla ikäistensä kanssa.

Ens vklp tää konkkaronkka lähtee muuten bilettään Bhamin sykkeeseen Broad Streetin clubeille! Täällä on kuulemma erittäin, erittäin vilkas yöelämä, sillä täällä asuu paljon opiskelijoita ja nuoria ammattilaisia. Meh likes!

Photobucket
Vasemmalta lukien minä, Nora, Steffi, Vivi ja Tina

Mjauu, meitsi kehrää. Yöt!

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Mä oon niin katkera etten ehtiny Primarkiin shoppailemaan kun pyörin tuolla :( Ehkä vielä joskus! Kuulostaa tosi kivalta päivältä, hitsi ku himoilisin bilettämään oikein kunnon porukassa myös mutta tylsät kaverit makaa vaan kotona poikaystävien kainalossa :D

Sanna kirjoitti...

Se onkin hienoa, kun täällä ei oo poikaystäviä mukana hidastamassa menoa, vaikka parilla semmoinen kotona löytyykin. lauantaina bileet, kaikki sileeeeeeeks ;D