torstai 1. heinäkuuta 2010

Ja taas!

Taas shoppailin. Tunsin ekaks Luulajan reissun jälkeen että mun keräilijän-metsästäjänvaistot on tyydytetty, mutta tänään se tuttu himo heräsi taas. Oli päästävä vähän soppaileen. Sille tielle lähdettiin Minnan ja Tommin kans.

Kuningasajatus oli Tommin Golf, jonka peilistä roikkui pinkit karvanopat. Golfissa oli hemmetin kiva äänentoisto, mikä oli syy auton vaihdolle. Tuntui kyllä mahtavalta, kun Pendulumin Watercolor (en nähtävästi saa tän hehkuttamisesta tarpeeksi) soi niin, että se tuntui rintakehässä ja päässä ihan kunnolla. Oli mukava jälleen kerran painaa kaasua ja mennä kaikkien ohi.. >:)

Noh, shoppailut meni aika sutjakkaan, mutta kun paikkaa oli tarkoitus vaihtaa, ei Golf ruvennu enää yhteistyöhön. Akku oli loppunu, kun tulkitsin Tommin käsimerkit väärin ja olin jättäny valot päälle. Hyvä minä hyvä me, hyvä meidän joukkue! :D Loppujen lopuksi me hinailtiin Golf kotiinsa kaatosateessa ilman pyyhkijöitä ja jarrutkin oli käytännössä pois pelistä. Hurraati hurraa, vad spännande!


Photobucket
Haaremihousut 9,95 €
Paita 5 € (ALE)
Sormus 1,95 €
Kaikki H&M

Photobucket
Mää muuten tykkään tuosta sormuksesta.. Tommin mukaan se on mayakuningattaren sormus!

Kaiken tämän ihanuuden lisäksi ostin lahjakortilla hiukstenhoitotuotteita. Ostin kaksi kiharoille tarkoitettua muotoilutuotetta, hiusnaamion ja suihkutettavan hoitoaineen. Ah, millä tänään läträttäisiin? 8))))))

En saanu otettua itsestäni semmosta kuvaa, jossa mun naama ois hyvin. Sitten ku sain suht hyvän naaman, oli valo muuttunut ihan surkuksi.

Haaste...........................................................

Day 13 - A song that is a guilty pleasure



Kyllä, katson japanilaista teiniromanssisaippuasarjaa, koska salkkarit ei sytytä enää tarpeeks. Ja kyllä, tykkään tästä biisistä! :D Tässä siis mun noloin guilty pleasure, ja nyt oon paljastanu sen koko maailmalle.

Toivotaan huomiselle antisateista päivää!

Ei kommentteja: