maanantai 5. heinäkuuta 2010

Bubbulassa

Tänään oli mummulapäivä. Vietettiin Anriikan kans kaks tuntia mummun ja papan luona. Ansku lyhensi mummulle parit housunlahkeet, mummu teki meille ihanaa kalakeittoa ja minä vaan hengasin sekä kävin vähän asioilla:

Photobucket

Elikkä nyt mulla on kaks makiaa lippua: Twin City festivalsiin lauantaille 17.7. ja Qstockiin molemmille päiville, 30. ja 31.7. Suunnittelin alun perin ottavani Qstockiin yhden päivän lipun, mutta kun perjantaina ois Jukka Poika ja Pariisin kevät... oli pakko ottaa sitten lippu molemmille päiville :D Siljaa lainaten sanon, että tää homma on nyt niinku ratkibailakasta!!!

Ehdin mä mummulassa muutakin tehdä! Mummulla on maailman ihanin kitara, joten otin siitä kaiken ilon irti ja jamittelin pikkuhuoneessa minkä kerkesin. Ihan näin pikku triviana voisin kertoa, että oon oppinu soittamaan ekoja juttuja mummun kitaralla ja mummun opetuksessa. Tässä pikku näyte siitä, miten oon kehittänyt taitojani mummun Ukko Nooasta lähtien:



Videolla esiintyy myös mun uusi pipo, jonka virkkasin viime yönä valmiiks. Mitä tykkäsitte laulusta? Entäpäs lakista?

Loppuun taas haaste. Huomenna ois tiedossa Ouluun siirtyminen muutamaks päiväks hengailun ja häälaulujen treenaamisen merkeissä. Palataan! :)

Day 17 - A song that you hear often on the radio



Ne vois Novalla lopettaa tän soittamisen pikkuhiljaa, alkaa oksettaa koko biisi...

Ei kommentteja: