lauantai 3. heinäkuuta 2010

KIAI!

asdasdasdasdasd mää heräsin tänään aivan väärällä jalalla. Anriikka oli laittanu viestiä Jukka Pojan keikalta ja mua sapetti. Mua kuulkaa niin sapetti, että aloin aamulla kello 10 pyyhkiä mun huoneesta pölyjä. Päästin myös raivoturhautumiskarjaisun. Määki tahdon heilumaan keikoille ja huutamaan, kuunnella Suomi-reggaeta ja kesäillä jajaja......

Mulla on tänään mustat vaatteet. Oon tänään niin gootti, että jopa mun mieli on musta.

Tänä kesänä ois tiedossa Twincity ja Qstock. Twincitystä odotan eniten Maija Vilkkumaata. Kuuntelin Maijaa tänään Spotifysta, aloitin tietysti Lottovoitosta, mutta seuraavana ihastuin Viimeiseen lauluun.



Voi mahoton miten kaunis laulu. En oo ennen kuullu Maijan laulavan näin kauniin hennosti. Vaikka se laulaakin hennosti, sen lauluäänestä löytyy munaa ja särmää. Tätä passaa mennä kuunteleen!

Qstockissa mua oottaa Scandinavian Music Group. En tiedä vielä, kenen kanssa menen stockkiin tai mitään muutakaan, mutta tiedän sen, että SMG:n näen. Mun on pakko nähdä ja kuulla niiden keikka! Vuoden 2008 stockissa me ei katsottu koko keikkaa, mikä jäi kyllä harmittamaan. Olin ihan hurmoksessa (ilman alkoa) noin kello kaksi iltapäivällä, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja Terhi Kokkonen lauloi suloisesti. Jos saman sais tänä vuonna uusintana, oisin onnellinen.

Photobucket
Ai että, tätä nähdä ja kuulla halajan. Eikä ole minun ottama kuva tämä.


Haaste pukkas tänään pahan: laulun, joka kuvaa minua. Koitin eilen etsiä semmosta biisiä, mutta en tahtonut löytää sopivaa biisiä. Tässä nyt muutama, joissa on musta jotain:

Day 15 - A song that describes you






Maailma on täynnä ihania lauluja. Haluttais kuunnella niitä kaikkia yhtä aikaa.

Ei kommentteja: