sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Hot hot hot!!!!

Ulkona on aivan ihanan kuuma! Onneks tätä on tiedossa suunnilleen koko tuleva viikko niin saan makoilla auringossa ilman kylmiä väristyksiä. Joo, toisinaan olen sinnikko ja otan aurinkoa vaikka tuulee kovaa ja ei ole vielä kunnolla lämmin.

Eilinen meni aika makiasti. Party time kesti yli 12 tuntia, ja kestin sen hienosti. Ekaks oli ne häät, joissa lauloin. Lauloin kolme biisiä:

Ruskie neitsyt, valgie neitsyt (Kansanlaulu karjalasta)
Kun sulhasen vanhemmat toivoivat mun laulavan tämän biisin, en ollut aluksi kovin innokas. Biisi on kansanlaulu, nopeatempoinen (mikä aiheuttaa kunnon hengästymisen) eikä mulla ollut edes nuotteja, jotta olisin voinut säestää. Noh, onneksi tää biisi oli laitettu ohjelman alkuun, ja lauloin tämän "tervetuliaisiksi" häävieraille juuri ennen ruokailua. Sain kaikki taputtamaan käsiä laulun tahdissa, ja se meni loppujen lopuksi erittäin vauhdikkaasti ja iloisesti. Se sopi tosi hyvin siihen tilaisuuteen, sillä laulu kertoo häistä ja niiden valmisteluista.

Cannonball (Brandi Carlile)
Tästä olin oikein innoissani! Tää biisi sopii jotenkin mun äänelle ja sitä on helppo laulaa ja soittaa. Häihin tämä ei ehkä ollut paras mahdollinen, mutta sulhasen isä sanoi Otto Wallenius -taideviikkojen avajaisissa kuultuaan tämän mun esittämänä, että iho nousi kananlihalle. Varma menestyksen merkki ;D

Sun särkyä anna mä en (Johanna Kurkela)
Halusin esittää myös rakkauslaulun, ja tämä kolahti heti ekan soittokerran jälkeen. Oon huomannut, että suomalaista yleisöä koskettaa eniten suomenkieliset biisit, etenkin kun yleisö muodostuu suurimmaksi osaksi keski-ikäisistä. Tällä biisillä oli toivottu vaikutus, ja ihmiset tykkäsivät tästä oikein kovasti. Johanna Kurkela oli erittäin hyvin edustettuna niissä häissä, sillä yksi toinenkin esiintyjä lauloi Johanna Kurkelan Rakkauslaulun. Voi että se oli ihanaa kuultavaa, oi jospa oisit voinut olla muuukaaanaaa...

Photobucket
Katsokaa, miten hienot hääkarkit!


Häistä siirryin grillailemaan tyttöjen kans. Oli ihanaa nähdä vanhaa lukioporukkaa pitkästä aikaa, sekä nauru että laulu raikasivat taas. :D Löydettiin aivan mieletön Singstar-levy, joka sisälsi llloistavia kasarihittejä, kuten Careless whisper, Take on me sekä legendaarinen Never gonna give you up. Niin, ja tanssittiin Disco matadoria. Se oli tosi suuri hitti, sain opettaa muuvit aika monelle. Ehkä mun pitäis aloittaa tanssistudio....

Nu är det dags att spela fotboll. Täytyy vaan ensin odottaa, että mun puhelin saapuu kotiin... Bai bai ja aurinkoo!

Oho, meinas unohtua haaste. Se onkin muuten tämän postauksen teemaan erittäin sopiva :D

Day 23 - A song that you want to play at your wedding



Paitsi että minä en tuota soita, vaan mun mies saisi opetella tuon ja laulaa mulle! :D Aw, tämähän on siis leffasta Wedding singer.

Ei kommentteja: