keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Sadepäivää

Otsikon mukaisesti tänään satoi. Onneksi se ei haitannut tänään juuri yhtään, nimittäin nukuin viime öisen leffan jälkeen puoleenpäivään. En nähnyt unia Taylor Lautnerista, Jackson Rathbonesta tai muista Eclipsessä esiintyneistä miehistä, mutta ei se mitään: unikuvat korvaa se, että niitä kuvia voi googlettaa.. ;D


Sadepäivän ilo: Jackson Rathbone. I like!

Makoisien unien jälkeen oli vuorossa se perhanan kakkosvaiheen arvioiva ajo. Ajo-opettajan mukaan olen erittäin tehokas polttoaineenkuluttaja, joten hän neuvoi minua aika lailla kädestä pitäen niksejä taloudelliseen ajamiseen. Saatiin me lopulta supistettua mun bensankulutusta parilla litralla, eli ei ollu ihan hukkareissu tämä.

Sitten vietin laatuaikaa Ellun ja Internetin kanssa. Rakastan Internetin ihmemaata, mutta nyt mulla meinaa tulla jo ähky :D Koitan käydä huomenna kirjastossa ja hakea jotain jännää luettavaa. Sofi Oksasen Puhdistusta mulle suositeltiin, joten haen sen. Mun randomvalinnat ei oo oikein kolahtaneet tänä kesänä, mutta luulisin tuon Salvador Dalín päiväkirjan olevan nimensä väärti (which is Neron päiväkirja).

Day 12 - A song from a band you hate



...hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate HATE!!!!!!!!

Siinä teile sadepäivääiltaayötä.

Ei kommentteja: