sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Ö

Ö. Eilen mulla alkoi jonku verran jopa tapahtua jotain, nimittäin Milla otti mut ja mutsinsa terassille seuraansa! Sää ei ollu lämmin ja itikat piti tiukasti seuraa, mutta eniveis, se oli rentoa ja hauskaa. :)

Photobucket
Terassiasu, joka tulee näkymään toistekin!

Nuo haaremihousut menee mun kanssa ihan minne vaan: sohvalle, terassille, kauppaan, kävelylle... Aivan parhautta. Hommaan varmaan toisetkin tollaset, ehkä myös sopivamman kokoiset, noi on isohkot ja meinaa tippua jalasta (kuten varmaan huomaa?). Hennesillä ei vaan ollu isompia, joten tyydyin noihin.

Photobucket

Tänään oon virkannu sormet väkkärällä itselleni myssyä Colour me! -blogin inspiroimana. Vaikka virkkaaminen ym. käsityöhommailu on kovimmillaan syksyisin, mä päätin tehdä ton myssyn nythetipaikalla. Sitä paitsi tuo sää muistuttaa enemmän syksyä kuin kesää (hands up if you agree)....

Silja soitti mulle tänään Ruotsinmaalta, voi että mä yllätyin iloisesti! Tyrnillä on kuulemma kaikki hyvin ja Elämän kesä täydessä vauhdissa. Silja sai mun lähtökuumeen nousemaan, tahdon pikkuhiljaa matkaan. Noin kuukausi ja rapiat päälle, niin kiitorata kutsuu!

Day 16 - A song that you used to love but now hate



Tää ei selityksiä kaipaa.

Huomenna on tiiossa tärkeitä shoppailuja, niistä lisää heti suoritusten jälkeen... Nyt hyvää yötä ja virkkausta!

Ei kommentteja: