torstai 31. maaliskuuta 2011

Sinne tänne tonne

Kotiintulon jälkeen oon ollut melko lennossa jatkuvasti. Oon kerennyt käydä molemmissa mummuloissa, serkuilla, Ellulla, Millalla ja eilen kävin äidin kans jopa hiihtämässä 10 kilsan lenkin. Hyvä minä, joka viimeksi hiihti kolme vuotta sitten! Vielä on monta paikkaa, joissa vierailla. On aika hassua olla näin toivottu vieras...

On vähän tyhjä olo, kun ei ole työtä, joka velvoittaisi mua tekemään asioita. Haluaisin ihan hirveästi töihin. Täytyy vain toivoa, että edes jostain tärppäisi. Sitä ennen voisin alkaa lukea pääykokeisiin, sillä eilen julkaistiin koekirja, Samalta viivalta 5. Eka artikkeli kertoo naisvoimistelun luomista kasvatusmalleista, melkoisen kiinnostavaa näin entiselle voimistelijalle! Netistä lukeminen ei kuitenkaan multa tahdo häiriöittä onnistua, kuten varmaan huomaatte, joten tilasin kirjan itselleni. Toivottavasti se tulis pian.

Kävin Millan luona tänään. Syötiin kinkkiä ja kävin sitten vielä Makuunista vuokraamassa Chloen. Huomasin, että viime aikoina on ilmestynyt ihan sikana leffoja jotka haluan katsoa, joten päätän tehdä niistä listan:

- Chloe
- Letters to Juliet
- Little Red Ridinghood (joo, haluan katsoa Amanda Seyfriedin leffoja, se on niin ihana!)

Amanda Seyfried Pictures, Images and Photos
Ihana, kaunis Amanda Seyfried

- How to train your dragon
- Tron
- Eat, pray, love
- Itse ilkimys
- Killing Bono
- Miesten vuoro
- Karate Kid (tästä oon nähnyt kyllä jo puolet)

Tänä iltana vuorossa Chloe, nyt lukemaan...............

Ei kommentteja: