lauantai 12. maaliskuuta 2011

Pien' kuolema välissä

Hoi vain! Täällä Moseleyssa koomaillaan Steffin kans. Käväistiin shoppailemassa muka lyhyesti. Oli antoisa reissu: löydettiin Steffille ja Meikelle naamiaisasut, mulle ihania meikkejä sekä sikahyvä sushipaikka. Masu on täynnä vieläkin, vaikka syötiin noin kuus tuntia sitten. Kyllä, minä, joka vannoin inhoavani sushia YoSushin jälkeen, ahmin niitä nameja kuin pieni sika.

Mun kieli on jostain syystä täynnä rakkoja, kurkku on kipeä ja ikeniin sattuu ja ne vuotaa välillä verta. Jälkimmäinen lähinnä siksi, että kasvatan viisaudenhampaita ja hampeja harjatessa tahtoo ikenet väistyä uusien tulokkaiden tieltä verisesti. Ei ihme, että vauvat on kärttysiä kun ne kasvattaa hampaita, tää on ihan perseestä. Eikä tästä oikeen tuu ees viisaampi olo. Tai no, tiedän ainaki et ei kannata laittaa jäykkää toffeekastiketuubia liian kauaks aikaa mikroon. Eikä varsinkaan täydelle teholle.

Syy, miksi mä tän postauksen tein on se, että mä haluaisin tehdä kuvapostauksen. Milla sitä joskus ehdotti ja musta se on hauska idea. Kertokaa mulle mitä te haluatte mun kuvaavan tahi kaivavan kovon kätköistä, pienen sensuurin läpi teille voisi tulla jotain julkaisukelpoista kuvamateriaalia.

Lähen vielä koomaileen ja tekeen kohta jacket potatoes for dinner. Naadiskelkaa lauantaista!

P.S. Saksalaisessa näppäimistössä z ja y on vaihtanna paikkaa. Vähän hulua kirjottaa tällä.
P.P.S. Te, joille viisaudenhampaat on kasvaneet: pitikö teidän poistattaa ne? Jos piti, millainen kokemus oli?

3 kommenttia:

Milla kirjoitti...

- Kuva jossa oot älyttömän onnellinen
- Kuva jonka katseleminen on haikeeta
- Kuva jossa oot Anita Hirvonen :DD
- Kuva lapsuudesta
- Kuva paikasta jossa oot käyny vaan kerran
- Kuva jossa on jotaki erikoisjännää!

NELLI kirjoitti...

lapsuuskuva ! "turistikuva", kuva sun huoneesta, sun lempipaikasta siellä talossa ja siellä paikassa ylipäänsä. kuva missä oot tosi kännissä, kuva sun lempipäivästä, kuva, jossa sulla on mielestäsi kauniisti hiukset, sun lemppari kaverikuva(t).

mää kävin viime viikolla hammaslääkärissä ja kyselin toiveikkaana, että oisko mahdollista, ettei viisaudenhampaat kasvais mulle ollenkaan :D sano että aika epätodennäköistä. oon nimittäin luullu että ne on aina poistettava, en tienny yhtään että ne voi kasvaa suoraanki paikoilleen nätisti ! kuullu ilmeisesti vaan kauhujuttuja...

Sanna kirjoitti...

Hohoo, hauskoja ideoita molemmilta!! :D Tuo Nellin toivoma turistikuva hoituu varmaan ens vklp jos pääsen vihdoinkin sinne Maksa-altaasee aka Liverpooliin...

Mä oon kuullu juttuja et joillekin ne hampaat ei vaan mahdu suuhun, jos suu on liian pieni. Mä pelkään et mun kohdalla käy just näin. En tahdo mennä revityttäään niitä, mulla on hampaiden poistosta jääny ikuisesti hammaslääkäripelko. :((