sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

I'll just leave this blank

Mulla on ihan turra olo. Pyörin mun huoneessa ja koitan saada kamaa mahtumaan matkalaukkuun. Kello on jo paljon, mua väsyttää ihanan bileviikonlopun jälkeen ja välillä meinaan purskahtaa itkuun. Oon itkeny jo ihan hulluna sanoessani Erikalle ja Steffille jäähyväiset. Voin vaan kuvitella huomiset niagarat kun sanon pojalle hyvästit.

Mä en oikeen tajua vieläkään, että tää on tässä. Välillä musta tuntuu ihan normaalilta, ihan kuin huomenna ois perusmaanantai ja tuleva viikonloppu perus Brum-viikonloppu. Mutku ei. Kempo kutsuu.

Kai se vaan on niin, että mies voi lähtä Lapista, mutta Lappi ei koskaan lähe miehestä.

Luulin, että mulla ois jotain järkevää sanottavaa, mutta ei. Oon niin sekaisin. Tää on ihanaa ja kamalaa samaan aikaan.

"It hurts so bad, just like I knew that it would
But I'd do it again, do it again
If I could..."

Ei kommentteja: