sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

"Lähteä, kun pitäisi jäädä / jäädä, kun pitäisi lähteä"

Takana erittäin spontaani, hidas ja hauska viikonloppu, josta ei ole kuvamateriaalia luojan kiitos.

Huomenna starttaa mun viimeinen viikko uukoossa ja tunnelmat on kovin ristiriitaiset: haluaisin viettää jo tulevaa viikonloppua kavereiden kanssa tai sitten pakata laukut ja lähteä kotiin saman tien. Arvasin, että viimeiselle viikolle ei enää riitä kunnolla työmotivaatiota, varsinkaan molempien hostparentsien ollessa kotona. Mua ei tarvita luultavasti juuri mihinkään muuhun kuin perussiivoamiseen. Jes.

Aion käyttää seuraavan viikon ulkoilemiseen ja ympäristöni valokuvaamiseen. Säät näyttäis olevan kohtuusievät: puolipilvistä ja lämpötila +10.....+15. Lähden iloitsemaan narsisseista, hiirenkorvista ja vihreistä nurmista kun vielä voin.

Mun tavoitteena olis myös julkaista viimeisellä viikolla joka päivä postaus liittyen mun elämääni täällä. Oon hamstrannut runsaasti kuvamateriaalia ja lataillut osan jo Photobucketiin, loput pitää mennä kirjastoon lataamaan kun tää samperin netti menee muuten poikki. Hallelujah kun pääsen Suomeen, ei oo mitkään kiintiöt esteenä. Ei riemulla rajaa kun kuvia lataa.

Toivottavasti mun suunnitelmat onnistuu ja palaamme huomenissa jo Sannan uukoo-elämän parissa :)

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Bongasin kai Suomi24 au pair -ilmotuksen Englantiin suomalaiselle perheelle jolla on reilu 1v tytto ja kai 4v poika... Onko sun perhe? :D Tuli vaan heti mieleen kun sita luin, etta taahan kuulostaa ihan Sannalta. Nojoo.

Kamalaa miten aika on kulunu nopeesti, musta tuntuu etta vasta menit sinne (ja eilen oli joulu ja jannasin sun kotiinpaasya)! Mulla tekee nyt jo pahaa ajatella lahtemista, hrr...

Sanna kirjoitti...

Tietääkseni mun jälkeen tänne ei ole tulossa au pairia, joten en usko että tuo olis mun perheen ilmoitus :)

Mä tiedän, mä muistan edelleen sen, miten tulin tänne ja purin mun laukut ja laitoin tavarat laatikoihin ja kaappeihin. Nyt pitää ottaa kaikki ulos ja lähteä... WTF??

Älä edes ajattele vielä kotiinpaluuta, mäkin aloin ajatella vasta pari viikkoa sitten ja aloitin uudestaan eilen :D