keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Skinny Kitten

Mä haluan esitellä teille mun ehdottoman lempikahvilan, Skinny Kittenin.

Photobucket

Skinny Kitten coffee and cake shop sijaitsee Main Streetilla. Paikka on avattu kaiketi viime kesänä ja se on osoittautunut oikeaksi jymymenestykseksi. Asiakkaita on tasaisena virtana koko päivän ajan ja Skinny on hiljattain laajentanut tilojaan vielä yhden huoneen verran.

Photobucket

Oon käynyt Skinnyssä varmaankin melkein joka viikko viimeisten kuukausien aikana, toisinaan jopa kahdesti. Hinnat on kalliit, mutta näin hyvästä ruuasta ja ihanasta tunnelmasta maksan mielelläni. Varsinkin se tunnelma on ihana: kaikki on tervetulleita, kenelläkään ei ole kiire ja palvelu on iloista ja hymykästä.

Photobucket
Skinnyn chunky vegetable soup, nom!
Photobucket
Mä tykkään tosi paljon tän mestan sisustuksestakin. No okei, on se ehkä pikkusen liian shabby & chick (=maalaisromantiikka), mutta annetaan se anteeks. Sitä paitsi se uusi laajennettu huone tasapainottaa hienosti. Se on muuten pirun hieno huone, harmi ettei mulla oo siitä kuvia...
Ajattelin käydä tuolla vielä kerran tai pari tän viikon aikana. Meen lukeen niiden yhtä Bob Marley -kirjaa jonka bongasin viime kerralla. Ja otan semmosen jumbokokoisen kaakaon ja porkkanakakun. Joo.

Ei kommentteja: