torstai 26. elokuuta 2010

TAAS!!!

Samperi tätä mun tuuria kun missaan kaiken!!! Asoksella oli ihana musta parka myynnissä ainaki vielä pari viikkoa sitten, mutta nyt ei oo enää which means etten saa sitä ja nyt mua sapettaa taas erittäin kiva eikö vaan.

MERDE!!!!!!!!!!!!!

Toivottavasti saisin ees jonku vastaavan ihanan talvitakin, koska jätin kaikki talvitakit kotiin matkalaukun tullessa täyteen (painorajoitus oli 20 kg ja mun laukku painoi 19,8 kg - olisin siis hyvä painonvartija!).

Mut hei, mä oon täällä. Varmaan mä jonku takin löydän.

4 kommenttia:

riinam kirjoitti...

Siellä on niin paljon kivoja kauppoja, että varmasti löydät toisen mieluisan takin! (: ...ja 10 muuta! :D

Anne kirjoitti...

Seikkaile lähimpään Topshopiin tai River Islandiin ja valmistaudu henkisesti köyhtymään :D Kävin viime syksynä Lontoossa ja meinasin seota kun oli niin paljon ihania takkeja, too bad että kaikki oli suunniteltu britti-ilmastolle ja olisin vähintäänkin jäätynyt viime talven pakkasissa jos olisin sieltä raahannut takin mukana :(

Ellu kirjoitti...

voi kultaseni, miksi et tilannut sitä heti, nyyyh :(

Sanna kirjoitti...

riinam: joo eiköhän niitä löydy heti ku vaan pääsen kaikkian ihanien kauppojen luo :3

anne: mun ystäväni laittoikin tässä listaan nettisivuja kaikista kaupoista ja näyttä siltä, että tulen tyhjän lompakon kanssa kotiin! :D

ellu: no just siks ku se ei ois mahtunu laukkuun sitte mukaan ja täällä en oo ehtiny :(