perjantai 13. elokuuta 2010

Fiilistelyä!

1. Käytiin mutterin kans shoppailemassa, ja Aleksi13:ssa kierrellessämme mä yhtäkkiä pysähdyin. Tajusin, että siellä soi Brandi Carlilen Fall apart again. Se oli biisi oikeassa paikassa oikeaan aikaan, oon vieläkin jälkihehkuissa.

2. Ostin sairaan ihanat saappaat:

Photobucket
Nahkasaappaat 119 €, K-Kenkä

OK, saa kadehtia! ;D

3. Kävin just viemässä varastoon yhden laatikollsen tavaraa. Samalla reissulla mun uteliaisuus heräsi, ja kaivoin mun "teinipäiväkirjan" (pidettiin vuosina 2006-2008) esille. Oli ihanaa lukea, miten jännää oli käydä ekoilla treffeillä tai olla ensimmästä kertaa kännissä. Samaan aikaan iskä oli autotallissa, ja sen radiosta pärähti soimaan Leevi and the Leavingsin Pohjois-Karjala. Nyt soi Onnelliset. Mahtavaa settiä!!

4. Tiedän syksyn tulevan, kun äiti ja iskä polttaa kynttilöitä. Se eka kynttilä palaa pimenevässä elokuun illassa. Aina nähdessäni sen syksyn ekan kynttilän mulla tulee ahdistunut olo, mutta eilen mä menin äitin ja iskän kans kattoon Top Gunia ja kynttilää. Ei ahdistanut, olin iloinen tulevasta syksystä.

Photobucket

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Ihanat saappaat, mäki haluuuuuuuun! :D Tosin mulla on jo korottomat mustat nahkasaappaat, mutta ei yks pari lisää tollasia kenkiä haittaa... eihän? :)

Sanna kirjoitti...

Ehei haittaa yhtikäs mitään, itsehän suunnittelin sijoittavani vielä huokeampiin ruskeisiin........ :D