tiistai 10. elokuuta 2010

One more day as a Türni

Hjuu, lähtö lähenee, hehheh... Nyt on enää kahdeksan, siis kahdeksan päivää enää jäljellä nauttia Suomesta, kavereista ja lomasta. Aivan sairasta, että lähden kohta. Mulla on tullu kaks kertaa pieni paniikki, tietty molemmat illalla just ennen nukkumaanmenoa. Aivan liian jännää, mutta ystäväni Johannan mukaan siitä selviää. :)

Mulla on ollu viime aikoina ihan sikana kaikkea tekemistä: serkku kävi, oon askarrelllu Ellun ja Sankun kanssa brittihärpäkkeitä, kattonu sikana leffoja (nytkin haluttais kattoa joku ekstrahyvä, mutta Inceptionin voittanutta EI OLE!!), serkku kävi Kajaanista kylässä...

Tänään oli vuorossa yhden Tyrnin aka Siljan kans kierros kangaskaupoissa sekä pieni tervehdysvideo Emmalle Australiaan. Meininki oli just niin hullua ku odottaa saattaa:

Photobucket
Löydettiin TYRNIhyytelöä kaupasta!

Photobucket
Hommattiin sokerihumala...

Photobucket
...sokerinirvanaa...

... Ja päädyttiin kuvausreissulle!

Photobucket

Photobucket
Ihana Silija!

Huhhuh, Emmaa odottaa pikku yllätyspyllätys (=järkytyspärkytys)... :D Toivottavasti se ei kuole.

Oon koittanu soitella kitaraaki nyt ihan sydämeni kyllyydestä, kun tulevaisuudessa tulee pitkä tauko. Videoitakin on tullu otettua varmaan miljoona, mytta vasta yks niistä on julkaisukelpoinen. Tavoitteena ois saada muutamia videoita kasaan, jotta saisin postata niitä teille englanninmailtakin >:)

Photobucket
MINÄ!!

Ha det så bra, mä lähden suihkuhun ja tsekkaileen telkkarin elokuvatarjontaa!

Ei kommentteja: