keskiviikko 18. elokuuta 2010

"Au revoir, Simone."

Ajastinpa teille tämmösen merkinnän, bwhahaa! Tällä hetkellä olen mitä luultavimmin matkalla etelään.

Today's the day. Kaksi kuukautta sitten ajattelin vielä, että tää päivä tulee joskus pitkän ajan päästä. Kesä meni perusrymyllä ohi noin vain ja tuli elokuu.

Jätän nyt kotitontin pitkäksi aikaa. Tää on aika hemmetin jännää, kun oon ollut poissa kotoa pisimmillään kahdeksan päivää, senkin Suomessa ja silloisen poikaystävän kanssa.

Kirjotan tätä tiistaina. Nyt voisin ennustaa huomisesta melko varmasti, että mua pelottaa. Perkele, minä lähden isoon maailmaan omin jaloin (lue: SAS:n siivin). Mun pitää nyt ihan oikeasti huolehtia itse itsestäni ilman mitään apurattaita. Oon jonkin aikaa erossa kaikista tutuista ja turvallisista ihmisistä, eikä kukaan pysty kauheasti vaikuttamaan muhun nyt. Varmaan mulle sanoo kohta semmonen pieni ääni mun päässä et "Sinä täällä hei."

Farewell, my friends! Tässä teille pieni läksiäislahja minulta:

http://www.youtube.com/watch?v=xKUlT_f7CZU

3 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Hyvää reissuu, en kyl vieläkään muista et mihinpäin enkkulandiaa oot menossa :D JOhonki Lontoon lähelle? :) Siinä tapauksessa täällä hakkaa näppistä yks erittäin turhautunu ja kateellinen henkilö...

Milla kirjoitti...

Iski vasta nyt kunnolla sun pois lähtö. Saavuin just kotitonteille ja vilkuilin jo valmiiks käkkäräpäätä ku autolla tulin ja sitten muistin.. Ja tuo video oli viimeinen isku, OOT MULLE IHAN MAHROTTOMAN RAKAS! Alla palaa briteissä! <3

Sanna kirjoitti...

Anne: Kiitos tuhannesti! Olen au pairina nyt tääll Barton under Needwoodissa, lähellä Birminghamia. :) Ja joo, saa sitä olla kade, täällä on nimittäin I-HA-NAA!!!!

Milla: Armaani, olet minulle vähintään yhtä rakas <3 Itse oon selvinny ikävästä vielä, mutta en oo uskaltanut katsoa kuvia kovolta tai kamerasta, sitä en kestäisi... :P