tiistai 17. elokuuta 2010

Sekaisin

Otsikko kertoo paljon. Aloin tänään pakkaamaan ja ostin kaupungilta viime hetken ostoksia (junalippu Helsinkiin, piilolinssejä, kenkäsumutetta...). Siinä pakkaillessani juttelin äitin kans jäähyväisistä, ja käytiin tämmöinen keskustelu:

Ä: "Käyt vaikka kohta mummun ja papan luona sanomassa et 'Tulin sanomaan heipat kun lähden huomenna'..."
S: "Niin siis ylihuomenna."
Ä: "Eikö sulla 18. päivä lähteny se juna ja lento 19.? Tänään on 17. päivä."
S: "..............................."

Damn, olin ostanu junalipunkin väärälle päivälle, eli torstaille! Ei auttanut muu kuin lähteä vaihtamaan lippua rautatieasemalle. Mitä helvettiä, lähdenkö mä jo muka huomenna???? Olin koko ajan ajatellut, että juna lähtee torstaina ja lento perjantaina, sillä alkuperäinen suunnitelma oli tämmöinen. Ei kai siinä mikään, lipun vaihto sujui mutkitta, mutta Milla ja Anriikka ei pääse tänne huomenna hyvästelemään tänne Kemiin... Onneks juna pysähtyy Oulussa kymmenisen minuuttia, niin ehdin antaa vielä viime hetken halit niillekin. Ai että mä olen ylpeä tästä mun organisointikyvystä, siis luojan kiitos äiti on perillä mun asioista!

Laukku täyttyy hyvää tahtia, näyttää siltä että joudun lähettämään jotain tavaroita etukäteen kotiin, sillä mun kamat varmaan tuplaantuu paikan päällä. :D Jätin kuitenkin talvitakin pois, sillä olen bongaillut itellen Asokselta jo yhden täydellisen. Sitä odotellessa... :3

Photobucket

1 kommentti:

Ellu kirjoitti...

Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän,
kanssa hyvän ystävän <3