keskiviikko 4. elokuuta 2010

MurrrrRR!!!

Oon nyt vihane. Oon lähdössä au pairiksi reippaaksi puoleksi vuodeksi. Matka taittuu lentäen, ja tässä lentolippuja varatessani seikkailin lentoyhteiöiden nettisivuilla ja huomasin, että Blue1:lla "Ainoa soitin, jonka voimme hyväksyä matkustamoon otettavaksi, on sello. Sellolle on varattava oma istuinpaikka, ja siitä on maksettava varaamisen yhteydessä."

Mihin pitäis kitara pehmeässä laukussa laittaa, ruumaanko?? Voi helvetti, nyt kiehuttaa. Lisäksi Blue1:in matkatavarasäännöt koskevat kaiketi myös SAS:ää, toista todennäköistä lentoyhtiötä.

Guys, I need your help. Kertokaa mulle, onko mulla mitään tsäänssejä ottaa kitaraa pehmeässä laukussa lennoille matkustamoon mukaan? En mielellään maksais mitään hirveitä lisämaksuja, mutta jos niitä tulee niin olkoon tullakseen, katson joustaako mun budjetti.

Jos teillä on kokemuksia, kertokaa ihmeessä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hanoi Rocksilla oli kitarat matkustamossa, muistaakseni ylälokeroissa, että menis käsimatkatavarasta. //tyrni ;)

Sanna kirjoitti...

kiitos TYRNI ((((((;;; mutta en jaksa tehdä asioita vaikeimman kautta, joten jätän kitaran kotiin pölyttymään, koitan selvitä ilman sitä. :P