lauantai 28. elokuuta 2010

Sannan kesälevy 2010

Vuoden 2009 kesänä poltin itelleni mp3-levyn, jotta mulla ois jotain ihmisten musiikkia autoa ajaessani. Tuolloin en juuri tykännyt kuunnella radiota, joten mun oli pakko saada jotain muuta kuin Novan ym. höttöä. Halusin mm. jotain vatsatanssimusiikkia, että saatais leikkiä turkkilaista taksia ja sit vaikka Smashing Pumpkinsia tunnelmallisia yöajeluita varten (which never occured :D ). Milla sitten ihastui mun kesälevyyn täysillä ja vaati jo toukokuussa uutta kesälevyä tälle kesälle.

Noh, syystä tai toisesta sitä ekaa levyä tuli renkutettua ihan kivasti, se oli nimittäin täynnä bilemusaa, jota soi radiosta, spotifysta ja baarissakin sitä tuli joka ilta... Poltin siis tänä kesänä 3- kesälevyä, en enää muista edes tarkkaa lukumäärää.

Playlistit koostui erilaisista genreistä, eniten oli radiokamaa ja sitten oli reggaeta, mun kesäihastusta. Nyt syksyllä on välillä ihana laittaa esim. Jah Curea soimaan ja muistella kesää. :')

Mut joo, aattelin et voisin koota tähän mun hyvän kesäkokoelman tältä kesältä, so here it comes...

KESÄLEVY 2010

1.
Taio Cruz - Break your heart
2. Scandinavian Music Group - Minne katosi päivät
3.
Jah Cure - What will it take
4.
Raappana - Ainoo
5.
Lady Gaga - Alejandro
6. Samuli Putro
- Elämä on juhla
7. Pariisin Kevät -
Tämän kylän poikii
8. Jenni Vartiainen
- Nettiin
9. Morgan Heritage
- Mount Zion medley
10. Nopsajalka
- Villiks
11. Jukka Poika
- Mielihyvää
12. Boney M.
- Ma baker
13. Bob Marley & The Wailers
- Redemption song
14. Stromae
- Alors on dance
15. Kymppilinja
- Minä ft. Mariska
16. Modern Talking
- Brother Louie
17. Uniikki - Pojat on poikii ft. Elastinen & Spekti
18. Fantan Mojah
- Nuh build great man
19. Pave Maijanen
- Jano
20. David Guetta
- Memories ft. Kid Cudi
21. Pendulum
- Watercolour
22. Edward Maya - Stereo love ft. Vika Jigulina
23. Stam1na
- Pakkolasku
24. Yolanda Be Cool & DCUP
- We speak no americano
25. Irina - Et huomaa
26. Samuli Putro
- Älä huuda mulle
27. Ginger Ninja
- Sunshine
28. Shakira
- Waka Waka ft. Freshlyground
29. Jukka Poika
- Kylmästä lämpimään
30. Katy Perry & Timbaland
- If we ever meet again

Kaikki parhaat eli semmoset joilla on Spotify voivat nautiskella mun kesälevystä klikkaamalla tästä!

Ei kommentteja: