maanantai 31. tammikuuta 2011

Perusmaanantai

Mä elin terveellistä elämää koko viime viikon.

Photobucket

Mun eväät vaan vaihtui sitten perjantaina.

Photobucket

Saksalaiset ystäväni pakotti mut syömään palan saksalaista suklaata. Sitten söin kaks pannaria nutellan kera, mutta siihen mua ei pitänyt pakottaa. Söin sipsiä pikkupussin. Ja palan Pandan lakua. Ja palan juustokakkua. Heihei, herkkulakko, oli kiva tavata!

Ei mulla oo edes syyllinen olo. Olin aina haaveillut kunnon opiskelijabileistä, nyt kolusin sitten kahdet läpi! Tulin eilen illalla kotiin ilman meikkiä, tukka sekaisin, lasit päässä ja pitsitoppi täynnä ihmetahroja, mutta silti poika sanoi, että mä näytän prinsessalta ja että se edelleen haluaa mun kans naimisiin.

Mulla oli aivan mielettömän kivaa, mutta nyt on tosi paha väsy. Näin hölkkälenkin jälkeen koen, et mussa on vielä panoksia ilta yhdeksään ehkä, sitten oon ihan kanttuvei...

Ei kommentteja: