keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Mehutonna

Huh. Oon ollut tällä viikolla ihan sairaan väsynyt. Nyt ne joululomalla kerätyt mehut on sitten kaiketi käytetty loppuun. Herään aamulla kamalan väsyneenä ja haluaisin vaan jatkaa unia, mutta työhön on tartuttava. Remontti haittaa kyllä osittain työntekoa ja muutakin elämää aina vain enemmän, tällä hetkellä bloggaan pojan huoneesta kun mun huone on nyt työmaata myös. Shit.

Viime viikonloppu oli myös aika kuluttava. Lähdin kiitämään heti perjantai-iltapäivällä kohti Brumia. Menin Steffille, laitettiin ykköset ylle ja mentiin bussilla keskustaan Erikan opiskelijasolulle.

Photobucket

Photobucket

Erika oli hommannut itsellen DJ deckin, eikö oo aivan älyttömän siistiä?? Olin ihan haltioissani tosta, tuo on niin cooligt! E soitteli meille muutaman raidat ja sitten alettiin rommikolalle...

Photobucket
Mulle kelpas myös ruisleipä...

Photobucket
...and it was good!

Meillä oli ihan hillittömän hauskaa. Oli ihanaa nähdä tyttöjä pitkästä aikaa, Erikaa olin nähny viimeks pari kuukautta sitten kaiketi... Ihan luvattoman paljon, pitää alkaa pitää yhteyttä enemmänkin tuohon ihanaan tyttöön. Ens viikonloppuna on jo yhdet bileet tiedossa, en malta odottaa...!

Erikan luota lähdettiin disco matador -kävelyn siivittäminä taksilla The Loft Loungeen. Loft on homobaari, mutta ihana sellainen; siellä on erittäin tyylikäs sisustus, ei liikaa porukkaa, ei liikaa melua, hyvää musiikkia... Se ei oo siis sellainen mitä aikoinaan homobaari mulle toi mieleen. Siellä saattaa joku gaypariskunta suukottaa toisiaan pikkusen, mutta ei sen kummempaa. Se on aivan kuin mikä tahansa baari, mutta siellä käy enemmän sateenkaarikansaa. Meille se ilmapiiri on just passeli.

Loftista jatkettiin Oceanaan, mikä osoittautui pikkupettymykseksi. Porukkaa ei ollut juuri ollenkaan ja ainoastaan yks viidestä huoneesta oli auki. Onneks seura oli parasta...

Photobucket
Stef's such a seductress! ;D

Aahhhh mua väsyttää. Kävin taas lenkillä ja olin ihan poikki sen jälkeen. Koitan käydä kolmesti viikossa, jotta saisin itteni hiukkasen timmimmäksi. Tulosta on jo tullut, nimittäin kävin Steffillä puntarilla ja se näytti pari kiloa vähemmän kuin kaks viikkoa sitten! Jaksan myös juosta pidempiä välimatkoja. Enää viikko herkkulakkoa jäljellä, saa nähdä jatkanko sitä sitten vielä pidemmällekin. Ei tunnu enää niin kamalalta ilman suklaata ja muita ihanuuksia, mutta joskus meinaa lipsahtaa; melkein menin syömään palan kakkua sunnuntaina, mutta taistelin mielihaluja vastaan. Sen sijaan ostin Body Shopsista Love etc... -vartalovoin ja ihanat tohvelit Nextistä. Ehkä ei ois kannattanu, mun rahatilanne on perhanan köyhä nyt... :D

Joo lähtis kohta keittolounaalle Skinny Kitteniin, nälkä hiipii jo. Paitsi että ei vielä oo ees lounasaika... FAK.

Photobucket

Photobucket

Ja ei, Stef ei oo alasti liikenteessä.

Ei kommentteja: