lauantai 8. tammikuuta 2011

..tutus

Mää oon nyt pahalla päällä, enkä enää kestä sitä. Kaiken onneilun ja ihanaamukavaa-höpöilyn jälkeen voisin sanoa, että nyt mua ärsyttää.

Oli mukava työviikko, joo, mutta torstaina sain sitten ihanan oksennustaudin, joka kesti muutaman tunnin. Päälle piti nukkua 12 tuntia, minkä jälkeen olo olikin erittäin hyvä. Aattelin kuitenkin jäädä kotiin enkä lähteä illalliselle Steffin kans, koska halusin varmistaa mahan hyvinvoinnin.

Tänään heräsin aamulla et jeejee tänään nään sitte kavereita ja pidän hauskaa vaikka leffan äärellä ja juttelen kaikki joululomajutut niiden kans. Tällä hetkellä näyttää pahasti siltä, että mekkäläinen viettää koko viikonlopun tässä remonttikämpässä. Sekä seuraavan viikon, sillä mullahan ei tunnetusti oo kavereita tässä samassa kylässä, että voisin piipahtaa jauhaan kaikkea kivaa ihmisten asiaa niiden luo vaan joudun odottaan aina viikonloppuun, et pääsen pitään huolta mun sosiaalisesta elämästäni.

KISMITTÄÄ!!!!!!

Mua ärsyttää myös se, ettei pitkä kävelylenkki auringonpaisteessa helpottanut kauheen paljoa ja että nyt puran tätä pahaa oloa tänne ja vaikutan lapselliselta, sillä joillakin muilla on asiat pahemmin.

Mutta valittaminen on joskus kivaa. :3

Ja joo, mua ärsyttää jos joku sanoo jotain tavaraa/vaatetta/muuta esinettä "asiaksi". Sori mutta mä en ymmärrä ja se kuulostaa aivan raivostuttavalta.

Moi.

Ei kommentteja: