keskiviikko 5. tammikuuta 2011

"Daniel on tavallinen ja kiva mies, kuten Victoriakin."

Ai että mä tykkään tiedättekö nauraa! Paremman fiiliksen saa kun jakaa naurunsa, joten suosittelen lukemaan kielikukkasia.

On hieno fiilis olla taas Englannissa. Täällä ei ole lunta ollenkaan, sillä lämpötila on plussan puolella. Eilisaamuna lunta tuli kuitenkin semmoset säälittävät kaks millimetriä, jotka suli parissa tunnissa pois. Täällä on paaaaljon valoisampaa kuin Suomessa, minkä vuoksi oonkin aika virkeä. Virkeys saattaa kyllä johtua siitäkin, että mulla on taas unirytmi suhteellisen kuosissa. Meen nukkuun kymmeneltä ja herään aamulla viittä vaille seitsemältä tekemään kuivaharjauksen koko kropalle.

Kyllä, luitte aivan oikein. Ostin Cosmon (hyi mua, se on oikeasti aika surkea lehti, mutta oon oppinut täällä pahoille tavoille ja huonolle viihteelle... (; ) ja siinä puhuttiin detoxin ohessa kuivaharjauksesta. Suositeltiin tehtävän joka aamu viiden minuutin ajan koko kropalle. Noh, kun kerran Ellulta sain semmosen ihanan saippuasetin mukana myös semmoisen kuorintahanskan, päätin alkaa käyttää sitä. En tiedä, auttaako se mun selluliitteja lähtemään liikkeelle, mutta kyllä se ainakin herättää koko kehon aivan ihanasti! Kihelmöivä tunne ja parantunut pintaverenkierto lämmittää ja tuntuu erittäin hemmottelevalta. Ihokin on silkinpehmeä, sillä iltaisin suihkun jälkeen laitan pikkuisen vauvaöljyä kaikkialle. Sopii mun kuivalle talvi-iholle, suosittelen ehdottomasti kaikille muillekin! :)

Päätin tosiaan alkaa laihduttamaan. Mulle on kertynyt tänä auppariaikana useita kiloja, ja mun peilikuva alkaa hiljalleen kammottaa mua. Ei se ole aivan hirveä, en koe itseäni tajuttomaksi läskiksi, mutta ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ennen katastforin sattumista. Mulla on kaapissa edelleen mun joululahjasuklaita, joita onkin sitten lähemmäs kaks kiloa. Ou jee. Ei enää suklaata mulle ainakaan kuukauteen! Ei myöskään jokaviikkoista porkkanakakkupalaa Skinny Kittenissä. Tämmönen lakko saattaa tehdä mulle vähän pahan mielen kun kiellän itseltänin asioita, mutta mulla ei muuten oo mitään rotia, ellen ole vähän radikaali. Mutta tiedän jo nyt, että sen lakon jälkeen mulla ei tee juuri mieli herkutella. Oon ollut kerran karkittomalla tammikuulla, ja sen jälkeinen helmikuukin meni tosi maltillisesti.

Mulla on nyt nälkä. Menis syömään tomaattikeittoa alakertaan. Täällä on muuten remonttimiehiä kaksin kappalein, ne puhelee tuolla koko ajan pistokkeista, valokatkaisijoista sun muista ja välillä paukuttaa seiniä niin kovaa, että mun läppäri melkein pomppii tässä pöydällä. Ja mä olen kerrosta ylempänä... Noh, ei se mitään, kunhan tekevät meille ihanan keittiön, jossa on oikea hella ja uuni, jotta ruuanlaitto helpottuis.

Arrivederci, toivottavasti teillä on yhtä kivaa kuin mulla! :)

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Mullakin on dieettisuunnitelmia, mutta en uskalla luvata mitään kun itsekuri on ihan syvältä :D Katellaan mitä tapahtuu, tsemppiä sulle! ;)

Sanna kirjoitti...

Kiitos kaunis, toivotaan että tästä tulee jotain. Just oli ruoka ja söin massiivisen annoksen pastaa, kastiketta ja juustoa päälle... Lähdetään nyt ekana siitä suklaasta! :DD