torstai 27. tammikuuta 2011

np: Brandi Carlile - Downpour

Luvassa randomkuulumisia kera uuden käsityötekeleestäni otettujen kuvien!

Photobucket
Tadaa, mun upouusi ihana hihatin!

- Meillä on tosiaan se remontti menossa, ja täällä pyörii parhaimmillaan noin neljä miestä aina
kerrallaan. Ne miehet on nelissäkymmenissä ellei vanhempia, lihavia ja... no, perus
raksamiehiä. Tänään olin tiskaamassa ja yhtäkkiä mun viereeni tuli joku laskemaan vettä
ämpäriin ja kun katsahdin vieressäni olevaa muukalaista, mä vähän hätkähdin. Se oli nuori ja
komea mies!


- Suunnittelen tulevani kotiin huhtikuussa Pariisin kautta. Kävisin moikkaan Viviä vaikka
viikonlopun ajan. Pitää kuitenkin ottaa huomioon tuo surullisenkuuluisa pankkitili, joka saattaa
laittaa vastaan. Haluan käydä vielä kerran Lontoossa Santtua moikaan ja Edinburghissa
tyttöjen kans roadtripillä. Kattoo häntä.

Photobucket
Lanka on 7 veljestä, väri ruskeanharmaa, määrä tasan kaks kerää.
Neuloin tommosia raitoja vaihtelemalla nurjaa ja oikeaa kierroksittain.


- Oon havainnut, miten lapsen kiehtoo mua ihan hulluna. Tarkkailen pojan kielenkehitystä
satunnaisesti ja koitan miettiä, miten saisin sen puhumaan enemmän suomea. Musta taitaa
tulla siis opettaja... Myös vauvan kehittyminen saa mussa aikaan iloisia tunteita; tänään
pikkuneiti otti mun nähden ensimmäisiä askeliaan ilman tukea!

- Huomenna on perjantai. Havahduin siihen tänään ihan yhtäkkiä. Olin menossa vasta tiistain ja
keskiviikon välimailla. Vähänkö siistiä, juhlinnat ja rommikola minua kutsuvat!

Photobucket
Tein ovelasti peukunreiät noihin hihoihin. Pysyy tukevasti päällä
ja lämmittää ranteitakin ihanasti.

Ei kommentteja: