tiistai 18. tammikuuta 2011

Lonely day

Sunnuntaina läksin itsekseni shoppailemaan ja ammentamaan kulturellia hengenravintoa Birmingham Museums & Art Gallerysta. Kaupunki oli sateisen harmaa ja ankea, etenkin yksin katuja tallatessani olo oli kovin ahdistava.

Photobucket

Kävin ensiks shoppailemassa ja tässä löydökseni:

Photobucket
Mukavaakin mukavammat korkkarit 11,95 £ (alkup hinta 24,80 £), Forever 21

Photobucket

Photobucket
Musta minimekko 31,80 £, Forever 21

Myönnetään, ton mekon kohdalla mun talous heitti täydellistä häränpyllyä, mut hei KATTOKAA NYT HERRANEN AIKA!! Ei tota voinut vaan jättää! Täydellisesti istui, täydellisesti pysyi päällä tuolla kaula-aukon sisäpuolella olevien silikoninauhojen ansiosta... Ja mulla ei muuten olis bilevaatteita, joiden väri sopis tuohon mun tukkaan.

Photobucket

Kävin myös kuluttamassa mun host grannylta joululahjaksi saamani lahjakortin:



Kännykkäkoru 2,75 £, pikkuhousut 6 £/kibale, Accessorize

Kotiin saavuttuani olin viikon palkkaa köyhempi ja helkkarin yksinäinen. Onnistuin jopa eksymään siellä taidemuseossa. Kotona oli pakko laittaa System of a Downin Lonely day soimaan. Systemillä mentiinkin sitten loppupäivä. Reiluutta sunnuntaihin toi kuitenkin se, että sain 30 cm subin 15 cm hinnalla. Kiitos kaunis sille hassulle intialaiselle miehelle, joka sen subin mulle myi. :)

Nyt on tiistai ja toivon hartaasti, et ens viikonloppuna mä saisin tilaisuuden laittaa ton ihanan mekon päälle, korkkarit jalkaan ja tanssia sydämeni kyllyydestä vaikkapa Oceanassa...

4 kommenttia:

Pia kirjoitti...

ihanat kengät ja mekko! Ja oot niin nätti :) ja noi hiukset on IHANAT! haluisin itekki tommosseet..

Sanna kirjoitti...

Thihi, kiitos paljon. Mä alan tosiaan itsekin tykätä tätä tukasta nyt. :)

Anonyymi kirjoitti...

Sanna! Tuo mekko on aivan mahtava! I-H-A-N-A!!! Odotan, että nään sen sun päällä ku juhlitaan sun paluuta!

-helmimamma-

Sanna kirjoitti...

Voi kiitos, helmimamma! Ja herran tähden tottakai mä laitan ton päälle kun kotiinpaluuta juhlitaan!!