torstai 17. helmikuuta 2011

Ystävänpäiväviikonloppu

Hoihoii, täällä taas! Kuten jo lupasin, kerron teille mun ystävänpäiväviikonlopusta kera kivojen kuvien. :)

Mä huomasin, että ihan kuten kuka tahansa saattaa olla ns. jouluihminen, niin mä oon ystävänpäiväihminen. Joka vuosi laitan muutaman kortin ystävilleni ja joskus kouluun oon vienyt sydämenmuotoisia karkkeja ja jakanut niitä halien kera kavereille. Ja auta armias, jos saan ystävänpäiväkortin ite... Sain mun Cilla-serkulta maailman söpöimmän itsetehdyn pingviini-kortin, joka päätyi oitis mun seinälle.

Englannissa ei kuitenkaan juhlita ystävänpäivää vaan Valentine's dayta. Helmikuun neljästoista on siis rakastavaisten juhla. Tämä perinne on voimissaan myös Saksassa. Ystäväni Steffi tuskaili, kun sen poikakaveri on Saksassa eikä se voi viettää Valentinesia sen kanssa. Sanoin et älä sure, juhlitaan suomalaisittain ja ojensin sille itse tehdyn The Inbetweeners -aiheisen ystävänpäiväkortin. Steffi riemastui ihan hulluna ja sanoi, että suomalaiset on cooleimpia ikinä kun ne juhlii ystävänpäivää :D

Photobucket
Vasemmalla Steffin Inbetweeners-kortti ja oikealla Erikan sydänkortti

Perjantaina me mentiin Steffin kans yksille Suniin pitkästä aikaa. Tavattiin myös Marco ja istuttiin ja nautittiin juomista nauraen ja jutellen niin kauan, että ne alkoi sulkea oviaan. Tuntuu hullulta, kun täällä pubit suljetaan jo 12-1 välillä. Varsinkin mun saksalaiset kaverit on järkyttyneitä, sillä siellä kaikki suljetaan 6-7 aikaan aamulla.... mä haluun Saksaan!!

Lauantaina herättiin suht aikasin ja suunnattiin tiemme Steffin kans Stratford-upon-Avoniin. Ilma oli lämmin ja aurinkoinen, linnut lauloi ja kukat alkoi avata nuppujaan. Mä olin halitoitunut ja hyppelin ymmpäriinsä niinku jossain leffassa, naamalla awe-ilme. Tsekatkaa muuten hihojen pituus...!

Mä olin ollut Stratfordissa jo kerran aiemmin, joten tiesin miten liikkua ympäriinsä. Käytiin Shakespearen synnyinkodissa, käveleskeltiin joen äärellä ja koitettiin ehtiä myös perhosfarmille, mutta ei ehditty tarpeeks ajoissa.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
LOL a gnome!

Photobucket
LOL kick it!!

Photobucket

Photobucket
Tää on otettu salaa Shakespearen kotitalosta, poikien makuuhuoneesta.
How cool is that wallpaper, tell me?? Voisin mielelläni vuokrata ton huoneen,
se oli ihana...


Photobucket

Photobucket

Photobucket
Ostin itelleni tuliaisiksi Holiday Rockin, eli tommosen ihanan tikkarin.

Illalla palattiin takaisin Steffille. Voin myöntää, että ei täällä ihan niiiin lämmin oo, etten olis illalla palellut hulluna ilman kunnon takkia ja hanskoja. Lämmiteltiin syömällä ihanaa kasvisrisottoa, nautiskelemalla valkkaria ja Fazerin sinisiä konvehteja jumbolaatikollinen Inbetweeners-DVD:tä katsoen.

Photobucket
"FRIEND!"

Palasin kotiin sunnuntaina tosi iloisena ja energiaa täynnä. Siinä energiapöllyssä maanantai meni aivan ihanasti, oli tosi kiva ja helppo päivä. Samassa pöllyssä on muuten tainnut mennä koko viikko, sillä tänään on jo torstai ja mä en oo keksinyt viikonlopuks mitään tekemistä... WTF?? Pitäiskö alkaa hieroon aivonystyröitä vaiko mennä helpolla ja koomailla koko viikonloppu kotona ja kävästä Suomikoulussa lauantaina. Niin ja ois pojan serkulla synttärit sunnuntaina... Noh, we'll see where life takes me.

3 kommenttia:

Pia kirjoitti...

heippa!

Sain blogistani tunnustuksen ja jaoin sen sinulle, sillä mielestäni todellakin ansaitset sen! Blogisi on aivan mahtava ja tulen niin hyvälle tuulelle lukiessani sitä!

Käyppä kurkkaamassa ja laita ihmeessä tunnustus jakoon omille lemppariblogeillesi

http://raivosinauruun.blogspot.com/2011/02/gorgeous-blogger.html

Sanna kirjoitti...

Kiitos ihan kamalasti, Lihaviihde, ihanaa palautetta! Oon kuitenkin ehtinyt jo saada tuon tunnustuksen ja vastannut haasteeseen, tässä se merkintä: http://suchislifeblogi.blogspot.com/2011/02/oh-my-god-im-gorgeous.html

:)))))))

Pia kirjoitti...

ei hyväne aika, miten multa on voinut mennä toi niin totaalisen ohi :D sehän on toisiksi uusimpana postauksena! Oon kyllä sokea tai tyhmä!

No mutta ansaitset sen jokatapauksessa, vaikka nyt kaksikin kertaa ;)