torstai 24. helmikuuta 2011

Hengähdystauko ja levylautasella Annett Louisanin Bohème

Noniin, nyt on jo torstai, olemme siis selkeästi voiton puolella! Eilinen suomalaisuusteema meni hienosti, sain pojan innostumaan Karhu nukkuu- ja Pienet sammakot -leikeistä ihan täysillä. Innostuin itsekin niin, että nyt reisiin sattuu, olin aika hyvä sammakko... Noh, tuleepahan jonkinlaista treeniä, kun ei oo pahemmin ollut aikaa edes hölkkälenkkeihin tällä viikolla.

Host mom lähtee lasten kanssa Rosliston Forestry Centreen leikkimään lasten kanssa. Olis ihan kiva mennä mukaan, sillä sää on monen sadepäivän jälkeen hippasen kirkkaampi, mutta mä tartten hengähdystauon. Kudon säärystimiä, jotka on kohta valmiit. Toivottavasti saisin ne huomiseks viimeisteltyä, sillä ne ois kiva lisä mun viikonloppuasuun. Joudun nimittäin laittamaan leggingsit, sillä mun farkut sano rits viime perjantaina, ja mulla on vaan semmoset boyfriend fit -farkut enää jäljellä. Sanoisinko että asujen muodostaminen on aika rajoittunutta...

Tämmösinä rits-hetkinä mä vannon aina, etten ostaa enää Ginasta farkkuja, sillä ne sanoo sopimuksen irti aivan liian äkkiä. Nuo boyfriend fitit on Freesoulit ja niitä oon pitänyt ehkä 4-5 vuotta. Mietin myös, että monetko farkut ihminen tarvitsee? Toisilla on miljoonat, mä pärjään kolmella parilla: yhdet pillit, yhdet boyfriend fitit ja yhdet bootcut -farkut, joita oon pitäny kasvitarhalla työfarkkuina. That's it.

Mä oon ollut muuten viime aikoina aika hyvä nukkuja: valot kiinni jo ennen kello 22oo, jotta herään virkeänä kello 7oo (paitsi että herään silti kaikkea muuta kuin virkeänä). Viime yönä mut kuitenkin valtasi unettomuus. Johtuiko 9 tunnin yöunista aiemmpina päivinä, Millan kanssa villinä skypettämisestä yli kymmeneen vaiko sitten stressistä. Mua huolestuttaa ihan hulluna, kun mä lähden täältä kuukauden päästä. Aika loppuu aivan kesken. Enää viis viikonloppua jäljellä, viis kertaa hauskapitoa ihanien ihmisten kanssa ihanassa vieraassa maassa ja sit taas Suomeen. En halua, en vielä...

Mua vaivasi myös tämä: ketä filmitähteä/hahmoa mä muistutan?? 12.3. ois yhdet tuplasynttärit, naamiaiset kyseessä. Mietin mm. Jessica Rabbttia ja Carrie Bradshaw'ta, jälkimmäinen kiinnostaa enemmän.... Any suggestions? :3

5 kommenttia:

meadow kirjoitti...

meinasin just tänää ostaa ginasta boyfriendfarkut mut rupesin sit miettimää niitte laatua ja istuvuuttakin joten jäi kauppaan:p
itelläni on kahdeksat farkut mutta yhdetkään niistä ei istu niin kuin haluaisin.. voi johtua siitä, että niissä on liikaa joustoa ja ne on halpisfarkkuja. mutta vannon myös, että en enää ikinä osta farkkuja h&m:ltä. kaupassa ne on aivan hyvät, sit kotona huomaan et ne löystyy jo yhden käyttöpäivän aikana. tosi rasittavaa. myöskin matalavyötäröiset farkut muuttuu yhtäkkiä korkeavyötäröisiksi venymisen takia.. joten seuraavat farkut ostan aivan jostain muualta:P

Sanna kirjoitti...

Joo, Ginat istuu kivasti kun ne on joustoa, mutta kestävyys ei sitten oo se paras... mietin kuumeisesti, et mistä löydn uudet. Kiitti kun vinkkasit et H&M ei oo hyvä, jätänpä sen sit väliin! :)

Anne kirjoitti...

Carrie!

Mäki haluun naamiaisiin, kateus iskee :D

mari kirjoitti...

Sulla on ihanat hiukset! :)

Sanna kirjoitti...

oho, kiitti! hihihiii <: