maanantai 28. helmikuuta 2011

Makeaa rahan täydeltä



Skinny leg jeans 32 £, Vero Moda


Lace top by Miso 19,99 £, Republic


Rose hair pins 1,99 £/pair, H&M


Knickers 7 £, Accessorize

Eli näihin mä menin törsäämään lauantaina ja sunnuntaina. Oon tosi iloinen kaikista, eniten tosta virkatusta topista. Meni vähän hulluilun puolelle, mutta mun takaraivossa paukuttaa tuleva kesä, tuo toppi ja hiuksissa kukkia... got it? Ja noita pikkupöksyjä oon himoinnut jo kuukauden, nyt päätin ostaa ne kun niin kauan mietityttivät. Söpöt, eikö? Ja ne tuntui päälläkin niin mukavilta. Harmi, että alushousuissa kulkeminen ei oo soveliasta, muuten tepastelisin noissa koko ajan. Eikä täällä oo ihan niin lämmintä. Nyt on oikeestaan kylmä, kun on + 3 astetta.

Farkuista en oo ihan varma. Ne tuntuu mielettömän mukavilta, mutta tuo väri on vaan vaaleampi mihin oon tottunut. Lisäksi yks makutuomareista sanoi et ne ei istu. You tell me, musta nuo on juuri semmoset mitä hintalapussakin luki: second skin.

Oon hätää kärsimässä, kun Suomessa ei oo Forever 21:a tai Republicia, mutta Milla huomautti et ensinnä mainittu toimittaa myös Suomeen nettiostoksia suht halpaa postimaksua vastaan. Voin siis huokaista helpotuksesta, mutta tuo Republic... säästyypähän rahat, sillä hinnat on pilvissä, mutta niin on ne vaatteetkin. Ne on niin ihania!

Carrie-asua en vielä näytä, saatte nähdä sen vasta tositoimissa! (;

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä noi farkut istuu sulle tooooosi hyvin!! Katoin että ootpa kyllä tehny hyvän löydön :D

tv. anuserkku

meadow kirjoitti...

ihania kaikki ostokset ja farkuthan on just täydellisesti istuvat:)

Sanna kirjoitti...

Munkin mielestä noi farkut näyttää mun päällä oikein hyvältä, en oikeen ymmärtäny et mistä noi ei muka istu. Toivotaan, et noi palvelis kauemmin kuin sen 6 kk!

Milla kirjoitti...

Siis Sanna sait Jussinki hyväksynnän noille housuille, ku aukasin ton kuvan ja vessasta asti kuuluu et "Perse!". Joten kyllä noilla miehiä saa <3

Tääl on ollu plussan puolella kans nänänänäää!

Sanna kirjoitti...

Milla: LOL sano Jussille et se pelasti mun päivän! Ihan priceless, voin niin hyvin kuvitella :DDDDDD