maanantai 14. helmikuuta 2011

"Oh my God! I'M GORGEOUS!!!"



Jos joku ei heti huomannut, niin toi otsikko on lainaus eräästä mun lemppariteeveesarjasta nimeltään Kolmas kivi auringosta. Dick katsoi peiliin ja huusi nuo sanat, jotka sai mut ulvomaan naurusta joskus kauan sitten (ja monta kertaa sen jälkeenkin).

Mä sain tän palkinnon kahdelta suunnalta, Nelliltä ja Annelta, ja oon ihan onnensykkyrällä täällä, kiitos teille molemmille mahdottoman paljon! :) Nyt mulla on vaan semmonen vaikeus, etten oikein osaa laittaa tätä palkintoa eteenpäin, te olisitte olleet mun number one choices... Noh, tagaan tänne sit jos keksin jotain ja ilmoitan tagatuille henk. koht. komm. boks.

Milloin aloitit blogisi?

Aloitin blogin kirjoittamisen lukion ekalla. Se kulki samalla nimellä kuin tämä nykyinenkin, mutta se oli toisella palvelimella ja yksityinen. Kirjoitin sinne omasta elämästäni aika avoimestikin ihan vain muutamalle ystävälle, ja nykyään niitä merkintojä lukiessani huomaan, että pidän siitä blogista ehkä vähän enemmän kuin tästä julkisesta. Tämän kirjoittamisen aloitin viime kesänä, oisko ollut kesäkuun puolivälissä.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Kirjoitan mun elämää koskevista ja mua kiinnostavista asioista, kuten minusta, mun harrastuksista, mun kavereista, minusta ja au pair -hommista ja Englannista ja minusta. Toisinaan postaan myös videoita mun tekemisistäni ja soittamisisista/laulamisista.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

Minä? No joo, ja sitten se covervideoiden postaaminen, en oo nimittäin koskaan nähnyt muiden tekevän vastaavaa Youtuben ulkopuolella. Toisaalta oon myös huomannut, että mun blogi on kamalan samanlainen kuin kaikki muutkin lifestyle-blogit, ulkonäköään myöten; löysin kerran blogin, jossa oli melkeinpä identtinen banneri ja värimaailma oli täysin sama. :(


Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Mun sisko antoi mulle kipinän ekaan blogiini. Jälkeenpäin muut seuraamani blogit saivat mut inspiroitumaan uuden blogin perustamisesta ja täälla sitä nyt tuherretaan. :D Halusin myos kertoa mun kuulumisistani helposti ja julkisesti, jotta mun ei tarttis toistaa itseäni kuin papukaija joka kerta kun multa kysytään "Mitä oot tehny viime aikoina?" Täältä mun kaikki Internetiä käyttävät tutut ja kaikki muut minusta kiinnostuneet saavat siis seurata mun elämänmenoani.


Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Ulkoasun muutos on suunnitelmissa, and the sooner, the better!! En vaan osaa tehdä mitään itse, niin noloa kuin sen myöntäminen onkaan. Olen lopen kyllästynyt kaikkeen tän sivun ulkonäköön liittyvään, haluan muutosta. En ole myöskään täysin tyytyväinen kirjoitustyyliini, en ole löytänyt sitä vielä. I'm working on it, slowly but surely. :)


Liittyen tuohon blogini sisältoon... Kertokaa mulle, mistä te haluaisitte lukea. Haluatteko tietää jotain Englannista? Minusta? Mun harrastuksista? Au pairin hommista? Kertokaa, kysykää, haluan toteuttaa vähän teidän toiveita ja tehdä tästä blogista teille mielenkiintoisemman :)

1 kommentti:

Minna kirjoitti...

Olis kiva kuulla au pairin töistä ja sun elämästäs Englannissa. Itselläni on nimittäin myös haaveena lähteä sinne suunnalle aupparoimaan. :)