sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Tonnibiisi vol. 1

Käytän Last.fm:ää ja seuraan niin mun omaa kuin mun kavereiden musiikinkuuntelua aika ahkerasti. Aattelin, että esittelen teille jokaisen biisin, joka on sattunut tasatonnille pyörimään. Tässä kuudestuhannes biisi:



eli Amy Winehousen In my bed. Tää on pyöriny mun mp3:ssa joskus lukion ykkösellä tai kakkosella. Kuuntelin monesti pitkän matikan tunneilla kun piti laskea, tykkäsin kuunnella jotain helppoa musiikkia, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos pitäen ulkopuolisten metelöinnin muualla. Ei Amy kuitenkaan mun matikantaitoja parantanu, sillä kirjotin lyhyen matikan. Mut se meni hyvin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heips ! :)
sama anonyymi taas, joka sun luonnonkiharaista pehkoasi kehui aikoja sitten.. :D

olisko mahdollista, että tekisit jonkin hiustenlaitto- / turbaanikampaus -postauksen ?

Sanna kirjoitti...

heippahei sinä anonyymi, tottahan minä voisin semmosen tehdä, kiitti kauheesti vinkistä! alkaa heti ideat pörräämään päässä... pitäis vaan saada tuo pikkusisko kameran taakse. ja aikaa, sitäkin on juuri nyt ihan liian vähän :P

mutta hiustenlaittopostausta tulee! :)