keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Huomenta!

Yllätän teidät ja itseni kirjoittamalla näin aikaisin. Oon heränny kasilta, koomannu ihan täysillä kädessäni kupillinen English breakfast teata maidolla ja istunut sohvalla Bob Marleyta kuunnellen. Hyvä etten kaatanu sitä kupposta syliin.

Onko teillä outoja nukkumistapoja? Mulla on semmonen, että jos ei meinaa tulla uni, laitan tyynyn jalkopäätyyn ja käännän peiton niin, että se peiton toinen puoli, se kylmempi puoli, on ihoa vasten. Uni tulee heti! Tein näin eilenkin ja se toimi. Samalla tulee oudot unet, tässä viimeöinen:

Katsoin mun unessa jotain Eminemin musiikkivideota. Olin ennen nukkumaanmenoa miettinyt, missä telkkariohjelmassa mä näin yhden mulle merkityksellisen garden centerin, jossa oon kerran käynyt, ja se oli siinä musiikkivideossa. Se video keskittyi muutenkin Birminghamiin, ja mä lähdin seuraamaan Eminemiä. Mä pääsin siihen videoon jotenkin sisälle ja kävelin Brumissa ja huokailin onnellisena. Sitten Eminem muuttui mun entiseks ala-asteen luokkakaveriks ja jatkoi matkaansa yksin. Samassa Erika tuli vastaan ja me halattiin myrskyisästi ja hoettiin, miten onnellisia me oltiin kun nähtiin toisemme taas. Steffikin pölähti siihen ja mä aattelin vaan et "Mä tein sen, mä oon taas täällä!" Heräsin yhtäkkiä, mun päässä soi Eminemin Slim Shady ja mulla oli tosi surullinen olo.

Heräättekö te muuten aamuisin koskaan niin, että teillä soi joku biisi päässä? Mä herään niin melkein joka aamu; yks päivä se oli Justin Bieberin Baby, tänään se oli toi Slim Shady ja kun mä nukahdin toisen kerran ja heräsin lopullisesti, se oli Marleyn Don't rock my boat.

Joo, huomenta! Tänään on joku positiivisuuspäivä jonka ideana on laittaa post-it -lapuille randomeja positiivisia viestejä ihmisille. Mä tartten mun omat post-itit ihan muihin juttuihin, joten oon positiivinen ihan muuten vaan.

Ei kommentteja: