torstai 16. joulukuuta 2010

Uaaaahhh so stressed

Hyi että kun ihmistä voi stressata asiat. Oon ollut täysin stressivapaalla vyöhykkeellä täällä pitkän aikaa, mutta nyt mulle sitten pamahti. Onko tämä ehdollistunut joulustressi vai jokin aivan muu? Mitättömät asiat kuitenkin huolettaa.

Vai onko esimerkiksi tuo terroriuhka aivan mitätön? Onko mun syytä olla huolissaan matkatessani Euroopan suurilla lentokentillä vai ollako huoletonna? Mitä jos tulee lumipyry ja matkasuunnitelmat menee myttyyn?

Ja miks mun viisaudenhampaiden pitää tulla just nyt? Jos ne pitää poistattaa niin arvatkaa vaan uskallanko mennä hammaslääkäriin täällä? En todellakaan, nimim. ollessani neljä vee mua piteli paikallaanneljä lääkäriä ja suoneen iskettiin rauhoittava piikki jos toinenkin kun multa poistettiin mädntynyttä hammasta.

"Mitä, mitä, mitäpä jos sä pelkäät turhaan?" Välillä alkaa tuo soimaan päässä. Ehkäpä mä pelkään turhaan.

Jos jokin mua rentouttaa (ellei asioiden selviytymistä lasketa mukaan) niin nauru. Ja tällä hetkellä mua naurattaa tää:



En oo oikeen tajunnu brittihuumorin hienoutta. Okei, Little Britain on ok, mutta esim. Black Adder ja Fawlty towers on vähän arvoitus.... Noh, eipä nämäkään välttämättä Speden päälle ymmärrä.

Kuus.

Ei kommentteja: