torstai 9. joulukuuta 2010

Muuten...

Hoksasin vissiin maanantaina niinkin kätevän toiminnon täällä bloggerissa kuin "Tilastot". Joka päivä käyn kyttäilemässä sieltä, montako kävijää on ollut ja mistä ja blaa blaa blaa. Mua kiinnostaa ihan hirveästi, kuinka moni tätä blogia lukee ja mistä ne lukijat ovat, joten:

Jos olet eksynyt blogiini useammin kuin kerran, sano moi!

If you have visited my blog more than once please say hello!

Vakoillaan ja tehdään johtopäätöksiä (;

Edit: miten URPO mä voin olla, olin kirjottanu please c:llä. Voi jumalauta.....

14 kommenttia:

Pia kirjoitti...

MOI! :D tykkään sun blogista hirmuisesti. oot ihana =)

Anonyymi kirjoitti...

MOI suolakala (tiiät varmasti kuka oon);)

Anne kirjoitti...

MOI :)

NooranElämää kirjoitti...

moi!

NELLI kirjoitti...

moi !!!

Anonyymi kirjoitti...

No kuuleppa Sanna! Määhän kyttään sua joka päivä :) Ja odotan innolla sitä, että päästään helmeileen (lue juoruileen).
-Helmimamma-

Sanna kirjoitti...

MOI VAAN kaikille tasapuolisesti! :) Lihaviihteelle kiitos kauniista sanoista ja Helmimammalle terkut myös. 27.12. klo 1500 --> on aikaa HC helmeilyyn aka juoruiluun (;

Ellu kirjoitti...

Moi pupuseni! <3 Kohta nähdään! :)

Sanna kirjoitti...

Ellu: MINUN PUPUMURU kohta kohta taas! ♥

nne kirjoitti...

Moi! Luen kyllä blogiasi, mutta en ole tainnut koskaan kommentoida mitään. :( No, kerta se on ensimmäinenkin. :)

Sanna kirjoitti...

nne: Kerta se ensimmäinenkin juujuu, tervetuloa messiin! :)

Amatsooniapina kirjoitti...

Minä luen. Minun blogi. Et kuuntele minun biisejä.

Sanna kirjoitti...

Amatsooniapina: Jahas, mulla on omat epäilykseni sun henkilöllisyydestä, mutta en voi olla ihan varma.... :'D


Moi sullekin! :))

Anonyymi kirjoitti...

MOI!

t.tyrni 8)