maanantai 1. marraskuuta 2010

I wanna be rich and I want lots of money, I don't care about clever I don't care about funny

Photobucket

Kuvassa mun tänhetkinen rahatilanne, eli 2,27 £. Euroja on, mutta ei niitäkään kauheen paljoa. Suunnittelen ostavani tällä viikolla itelleni lentoliput Suomeen jouluksi ja rekrytoin porukkaa mun fundraising-yhteisöön Facessa. Tilille on itseasiassa tupsahdellut jo muutamia euroja, oon ihan hullun otettu...

Hyvää viikonalkua kaikille, tienatkaa paljon ja nauttikaa töistänne kuten minäkin!

2 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Voi ei! :D Mun rahatilanne näyttää aika samalta, surullista sinäänsä kun palkkapäivä oli torstaina...

Sanna kirjoitti...

Jepjep, tiiän miltä tuntuu :D Onneks mun asuminen, ruoka ym. maksetaan, joudun itse kustantamaan ainoastaan kaiken shoppailun, matkustamisen ja bilettämisen :P