sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Hui hai!

Huhhuh, viimeiset yhdeksän päivää mä olen ollut kiitämässä. Viime viikon lauantaina jouduttiin valitettavasti sanomaan heipat ihanalle Viville, sunnuntaina Fanni invaded ja se oli menoa sitten... Maanantaina käveltiin kylillä ja pelattiin jalista, tiistaina suunnattiin Lichfieldiin katselemaan katedraalia ja tapaamaan Fannin serkkua sekä matkattiin Glasgowhon, keskiviikkona yliopistovierailu ja illalla takasin, torstaina B'ham shopping ja perjantaina käytiin paikalllisessa.

Lauantaina Fanni lähti ja mä menin viettämään Halloweenia Emilien luokse Lichfieldiin. Tarkoituksena oli katsoa kauhuleffoja, mutta kuinkas sitten kävikään... Katsottiin Halloween 2:sta 19 minuuttia ja päätettiin vaihtaa X-factoriin. Ei uskallettu jatkaa vielä senkään jälkeen, ja kaivettiin DVD-hyllystä Nuija ja tosinuija (!!)

Gäääh, tekis mieli kertoa kaikesta enemmän, mutta nyt on tapahtunut niiin paljon ja oon ollut täällä hiljaa. Annan kuvien puhua lisää:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Glasgowta

Photobucket
Käytiin Glasgow Universityssä afternoon visitillä...

Photobucket
...

Photobucket
... ja tuo campus oli niin kaunis että silmiin kävi kipeää.

Photobucket
Paikallisessa soitti coverbändi nimeltään Roger the Dog - kovvaa kammaa!

Olen puhkipoikkikulunut, rättiväsynyt ja puhunut. Oli ihanaa olla ihmisten ympäröitävänä, mutta nyt tämä neiti tarttee vähän tilaa ympärilleen ja omaa rauhaa. Hyvää yötä, ens viikolla tulee lisää syväluotaavaa (?) tavaraa! :)

Photobucket
Mun parka, n. 40 £, Berska
Mun NÖRTTIlasit n. 2 £, Primark


P.S: Ai niin, hyvää Halloweeniä! Täällä muuten oikeesti vietetään Halloweeniä, mutta mulla ei oo ollenkaan juhlintafiilis. Jos vaikka tsiigailisin tässä päivän päätteeksi tuolla pihalla olevaa kurpitsalyhtyä ja keräisin viime hetken fiiliksiä...

Ei kommentteja: