perjantai 5. marraskuuta 2010

Hymyä!

Tässä asioita, jotka ovat saaneet mut hymyilemään tällä viikolla:

:) S:llä ei ollut koulua tämän viikon maanantaina, joten olin sen kanssa koko maanantain. Me mentiin yhdessä syyskävelylle keräämään lehtiä syystaideteoksia varten. S huokaili ihania kimeitä huokaisuja löytäessään pikkuruisia lehtiä, minä huokailin katsellessani sykamoorin punaisia lehtiä. Täällä on niin kaunista, ettette edes tajua.... ja minä tyhmä en muistanut ottaa kameraa mukaan.

Photobucket
Toivottavasti tää lehtitaideteos korvaa tuon ulkona olevan ruskaloisteen

:) Ostin viime viikolla kaks uutta CD:tä: Brandi Carlilen The Story -albumin sekä Bob Marley and the Wailersin kokoelman, joka sisältää kaks CD:tä. Alettiin S:n kanssa yks ilta pelaamaan Afrikan tähteä (kiitos Fanni, toi on ihan hittituote nyt!), ja mä laitoin tuon levyn soimaan taustalle. Kun Is this lovesta oli soinut vasta pari ekaa tahtia, S sanoi jo pitävänsä biisistä ja alkoi tanssia. Noh, lopulta me vaan tanssittiin ja pelit jäi sikseen. Rytmi ja melodia vei ihan mukanaan, me pyörittiin ja vatkattiin peppua ja rentoiltiin vaan. Se oli taikaa.

:) Oon jutellut monille kavereille Facessa ja kaikilla on ollut jotain juttuja, jotka on saaneet mut nauramaan katketakseni. Kiitos kaikille ihanille ♥

:) Kokkasin itselleni lounaaksi tällä viikolla pastaa kera basilikapeston ja pinjansiementen. Maistoin tota ekan kerran Lontoossa Vapianossa ja päätin tehdä samaa sitten kotona ja tiiättekö: MÄ ONNISTUIN TEKEMÄÄN SIITÄ JUST SAMANLAISTA!! En ookaan ihan surkee kokki enää (;

Photobucket

:) Oon kutonut ihan täysillä ja kohta mun tekele on valmis! Kuvia tulee sitten joskus. Mummottelun tukena on ollut iki-ihana YleX:n nettiradio, ai että mulla on ollut ikävä suomalaista radiota... Noh, nyt kun kerran hoksasin sen niin voin kuunnella sitä ihan millon vaan, kunhan netti toimii.

:) Tilasin eilen itselleni ihanan yläosan Nextistä ja paketti tuli jo tänään! Ihanan nopeeta toimintaa... Harmi vain et se on koon verran liian iso. Yleensä mun koko on täällä 12, mutta tuo oli ihan liian suuri. Onneks meen tänään Birminghamiin niin voin käydä siellä myymälässä vaihtaan ton pienempään.

:) ... mistä tulikin sopiva aasinsilta tuohon keskustaan menemiseen. Luulin, että tästä viikonlopusta tulee dead boring, mutta toisin kävi, nimittäin Steffiltä tuli mulle viikonlopputekemistä ihan tuutin täydeltä! Ohjelmaa on nyt sunnuntaihin saakka, en jaksa odottaa!!!!

Ihanaa viikonloppua, toivottavasti teilläkin on ollut hyvä viikko!

Ei kommentteja: