sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Häitä, grilliä ja jammailua

Grattis Vicktoria och Daniel! Eilen oli kyllä todelliset prinsessahäät tuolla länsinaapurissa. Itsehän en häitä katsonut telkkarista kuin ohimennen muutamat minuutit, mutta tuntui olevan ihan hillittömät juhlat. Kuoro oli aika massiivinen, koitin ehdottaa äitille, että maksais mun tuleviin häihin (jos semmoset joskus vaikka sattuis tulemaan) saman kuoron. Vastaus oli, että "Kylllä äiti laulaa!" Hellz yeah... ;D

Eiliset grillaukset meni aivan nappiin, meillä oli loistava ilta! Ruokalistalla oli mm. kanasalaattia, patonkia ja grillitassuja, kaikki erittäin maittavia.

Photobucket
WARNING: Sanna cooking! Yritin ehkä jotain kokkisotaposeerausta, mutta näemmä feilasin..

Musiikki soi ja kaikilla oli hieno fiilis, juteltiin ja hengailtiin ihan chillisti. Sitten yhtäkkiä kuuluu: "Sanna sää osaat soittaa kitaraa hyvin tuu nyt tänne!" Minähän seurasin, ja mitä näinkään: Jussi oli saanut uudet sähkörummut! Samassa mulle nakattiin kitara kouraan, ja me alettiin jammaileen. Soitettiin ja laulettiin Scorpionsin White dove hymyhuulin. Oliko pikkuisen nostalgista menoa, ollaan nimittäin soitettu mm. tuota yläasteella.

Photobucket
Jammin', jammin'!

Photobucket
Jussi ja mää fiiliksissä

Nuo rummut oli aivan mielettömän siistit, niihin sai vaihdettua erilaisia soundeja, such as reggae, hiphop, jungle... viidakko- ja reggaerummut oli kyl aika hotit!

Photobucket
Minä ihan liekeissä rumpukapulat kädessä :D

Ilta päättyi onnellisesti sateessa pyöräillen. Kiitti ystävät rakkaat ihanasta illasta, otetaan uusiksi!

Tähän väliin voisin mainita, että Massive Attack tekee ihan mielettömän hyvää musiikkia. En oo kauheesti ennen kuunnellu tätä, mut tää on just sopivaa tähän bloggauksen taustamusiikiksi. Mielenkiintoista ja monipuolista.

Tänään oon ehtinyt käymään mutkan lähikaupassa siskon kans ostamassa vähän suclaata ja jäätelöä. Koitin myös siivota mun huonetta ja järjestää paperit kuntoon. Suuri osa lippusista ja lappusista pääty mappi Ööhön, osa meni talteen ja osa viedään ympäri maailmaa postin ja minun välityksellä.

Photobucket
Onneks mun huone on nyt vähän siistimpi ja paperit löytäneet paikkansa...

Ja haaste jatkuu!

Day 03 - A song that makes you happy



Ei saakeli, ei voi sanoin kuvailla.. Tää biisi löytyi mun Spotify-soittolistalta, joka kantaa nimeä tytöt tahto pitä hauska. Tähän on ihana tanssia villisti ja hajota joka suuntaan. Makes me happy :3

Näkemiin ja kuulemiin hetkeksi!

Photobucket

Ei kommentteja: