maanantai 25. kesäkuuta 2012

Min födelsedag!

25.6. on mulle jotenkin tosi miellyttävä lukusarja. Synttäripäivällä on aina ollut positiivinen konnotaatio. Muistan pienenä, miten odotin aina kesää ja synttäreitä ihan toden teolla ja kun viimein koitti se synttäripäivä, olin ihan onnesta soikea. Kaikki ne lahjat ja kakku ja kaverit...

Tänä vuonna en oikeen tiiä, mitä ajattelen. En oo pitkään aikaan oikeen juhlinu mun synttäreitä, vaikka aikomusta on aina ollut mun pienessä päässäni. Päätin viime syksynä, että tänä vuonna on jotku megabileet, mutta ei täällä Oulussa oo oikeen juhlijoita, kun kaikki on muilla paikkakunnilla töissä. Hö.

Onneksi pääsin juhlistamaan mun synttäreitä jo pari viikkoa takaperin vähän fuskaten. Oli kyllä ihana valesynttäripäivä, se maistui briittakakulle, mansikoille, punaviinille ja karkeille, tuoksui noille kaikille ja näytti tältä:

Photobucket

Sain lahjaksi Coston lakin!

Photobucket

Oli muuten maailman parasta kakkua. Tuli taas näläkä.

Photobucket

Photobucket

Ostin Tiimarista maailman kauneimman sateenvarjon, jonka alle kutsuin erään :3

Photobucket

Photobucket

Yöllä käveltiin kotiin romanttisessa auringonlaskussa ja sääskien iloisessa saattueessa.

Tämän virallisen synttäripäivän vietänkin sitten aamuvuorossa töissä ja sen jälkeen god knows how. Jos mulla olis synttärikakku ja siinä kynttilöitä, toivoisin yhtä tiettyä pikkujuttua, nimittäin yhtä työvuoron vaihdoksen onnistumista. Sitte olis maailman paras virallinenkin synttäripäivä! :)

9 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voi kuinka hienoja kuvia, ihana blogi sulla! Tulee muuten itse käveltyä aina samalla laiturilla :)

Anne kirjoitti...

Onnea ihan mahtavan paljon!<3 Onpas muuten söpsö pari söpön sateenvarjon alla ;)

Sanna kirjoitti...

Ju lia: Kiitos tuhannesti! Joo torinranta on aivan ihana paikka hengailla :)

Anne: KIIIIIITOS <3 ja joo Jake on ihan tuhannen söpö :3

crush kirjoitti...

Onnea! Ja ihanan sateenvarjon oot löytäny :D

Mirva kirjoitti...

olet kovin ihana <3

Sanna kirjoitti...

ritu: Tack, tack, tusen tack! ;D

Mirva: <3

Anonyymi kirjoitti...

Pahastutko paljon siitä, jos sinut lisää facebookissa kaveriksi? Oon seuraillu sun blogia pitkään jo ja tykkään siitä kovasti! :-)

Sanna kirjoitti...

Hei anonyymi! Oon tosi imarreltu jos haluat pyytää mut facessa kaveriksi, mutta haluaisin mieluusti pitää facebookin ja blogin ihan erillään. Jaan facessa asioita ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka tunnen oikeassa elämässä, mutta täällä blogissa kirjoittelen sitten ihan kaikille. :)

Anonyymi kirjoitti...

Asia selvä. =)