sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Kotonakotona

Sairasloman ansiosta pääsin Keminmaahan päivää aiemmin kuin alunperin olin suunnitellut. Vaikka menikin aika monta työtuntia sivu suun, ei harmita yhtään. Mikään raha ei korvaa sitä, kun saa olla kotona ilman kiirettä, ottaa aurinkoa, syödä (liikaa) ja olla rakkaiden kanssa.

Photobucket
Oma huone ♥

Juhannus oli ihana, kun näin mun ihania kempokavereita piiiiitkästä aikaa koolla taas. Naurettiin syötiin ja höpöiltiin kolmeen asti. Sitten porukka lähti omiin koteihin nukkumaan, Ellu ja Fanni lauloi virsiä lähtiessään... kiitos teidän, Jumala loi soi mun päässäni vielä viimeisten valvomieni minuuttein aikana!

Juhannuspäivä meni aika lailla tismalleen samaan tyyliin kuin viime vuonnakin: nukuin pitkään, otin aurinkoa melkein koko päivän ja söin. Ja sitten kävin pyöräilemässä ja ottamassa kuvia mun lempparipaikasta eli kotikylästä:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Photobucket

P.S. oon syöny joka päivä jäätelöä tai mehujäitä. Oon ihan koukussa niihin, ees karkit ei oo enää niin hyviä :o

Photobucket

Ei kommentteja: