keskiviikko 13. lokakuuta 2010

I've got the power!

Minna huomautti mua tämäniltaisilla videopuhelutreffeillä, etten oo melkeen viikkoon päivittänyt mun blogia, joten päätin tarttua toimeen. Mulla on ollut ihan oikeasti niin paljon tekemistä, etten oo ehtinyt edes Facea kyttäämään jatkuvasti. Okei ketä mä huijaan, tottakai mun Horse Sagan hepat voi hienosti ja ne kisaa päivittäin.

Viime viikolla musta tuntui, ettei energiaa oikein ole ja ikävä oli valtava. Syynä oli aivan varmasti se, että olin ollut pirtissä melkeen putkeen kokonaiset kaks viikkoa. Ratkaisu oli simppeli: bile. Suunnattiin tytyjen kans ekaks Steffille kokkaamaan ja katsoon The Inbetweenersiä.



Arvaatte varmaan, mitä me hoettiin ne kaks päivää...............

Loppuilta vietettiin The Sunissa (ylläri?) ja hmv institutessa. Institute oli aivan mahtava: DJ soitti mm. Elvistä ja The Smithsiä! Kaikki biletti ihan täysillä ja nautti seurasta, juomasta ja tunnelmasta.

Photobucket
Okei, Steffi kuristaa Viviä, Vivi kissailee ja mä julistan rauhaa. Fair enough.

Uusi viikko alkoi väsyneesti ja kärttyisesti upeasta viikonlopusta huolimatta: ultimaattisen lyhyet yöunet, joidenkin ihmisten tekemiset ja joidenkin kohdalla jopa pelkkä olemassaolo sai mut tosi *ttuuntuneeksi. Olin myös kateellinen joillekin tyypeille kaikesta siitä, mitä heillä on elämässä meneillään.

Aloin ajatella vähän tarkemmin asioita ja tulin siihen tulokseen, että mun pitää alkaa ammentaa energiaa niistä asioista, mitä mulla on ja elää täällä. Kävin yhden kaverin luona tiistai-iltana ja kas, olo oli loistava. Paneudun työhöni täysillä. Tänään kävin taas Skinny Kittenistä ja hemmottelin itseäni jättimäisellä kaakaolla ja teeleivällä. Olo paranee ja energiaa tuntuu pakkaantuvan lisää.

Photobucket

Muuten, katottiin S:n kans tänään Power Rangers -leffa ja kun yhdessä kohdassa tuli yks naissupersankari kehiin, S sanoi: "Tanna, katto! Tuo on ihan kuin tinä!" ja tyrmistyin. Telkussa hyppeli vähäpukeinen kiharapää taistelemassa pahiksia vastaan keppien avulla. Aika imartelevaa, varsinkin kun sillä oli hyvä kroppa...

Photobucket
She's fit, just like me!

Nyt tiedän, miten saada yhtä paljon voimaa kuin Dulcealla: tapaa ystäviä, syö kaikkea hyvää ja keskity itseesi. Ja jos joku ärsyttää, voit pamauttaa kohdetta kepeillä.

Toivottavasti nää enerkiat kantaa mut läpi Lontoon viikonlopun, joka lähenee hurjaa tahtia. Tänään ostin junaliput ja kävin hommaamassa kaikkea muuta tarpeellista matkaa varten. Huomenna alkaa pakkaaminen....... 8))

Kuulette musta varmaankin vasta ens viikolla. Toivottavasti jaksatte odottaa, sillä mä en ainakaan jaksa. Heihei!

2 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Go sanna, keppi ratkaisee kaiken!

Eilen lähti sulle hurjan pitkä kirje täynnä kaikkee jännää. Toivottavasti saat siitä lisää puhtii hommata uusia kokemuksia sieltä <3 Ja kulta! Me kohta nähdään, eikä siihen kevääseenkään oo ku hetki aikaa :)

GO GIRL, YOU CAN DO IT!

Sanna kirjoitti...

Tämäkin antoi jo puhtia kovasti, kiitos!

Nyt on enää 69 päivää jäljellä, ellei jopa vähemmän. Lasken päiviä koko ajan. Kevääseen on viis kuukautta, ne menee ihan tsuiks vaan jos vaan pidän itseni yhtä kiireisenä.

Alan stalkkaan siis taas postimiestä ♥