keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Miau

Hieno päivä tänään! Oon ollut kovin tehokkaana, eli en oo tehnyt oikeastaan mitään. Aamupäivän vietin Facebookissa suunnitellessani Lontoon reissua Ellun kanssa. Päätettiin, että tavataan sittenkin Paddingtonin juna-asemalla (note to self: siis JUNA-, ei METRO-) ja että käydään tsekkaan Piccadilly Circus, laituri 9 3/4 ja Big Ben. Sitten passaakin vain toivoa, ettei terroristit iske Lontooseen, sillä semmostakin uhkaa on kuulemma ilmassa... saavat ne iskut kyllä luvan pysyä poissa, sanon ma.

Kävin just Skinny Kittenissä lounaalla ja mun masu kehrää. Skinny Kitten on ihana pikkukahvila (ehkä vähän turhan shabby and chic, mutta annetaan se anteeksi, koska ruoka on niin mahdottoman hyvää) tuossa Main Streetillä ja sen yhteydessä on pieni lahjatavarakauppa Fat Cat. Menin kuitenkin vain syömään ja nauttimaan hyvästä seurasta - itsestäni.

Photobucket
Dagens outfit: feikki-uggit, mustat farkkuleggarit ja pöllöneule

Photobucket
Dagens menu: tuna, melted cheese and red onion baguette with mango juice. To nom!

Nautin itsekseni olemisesta tosi paljon. Yksin oleminen antaa mahdollisuuksia tehdä mitä hulluimpia asioita, nimimerkillä kävin eilen kylvyssä kello kymmeneltä aamulla. Musta tulee varmaan erakko tällä tahdilla! Osittain syynä saattaa olla pieni jatkuva koti-ikävä. Oon tässä viimeisen viikon aikana ikävöinyt kotia aika paljon, ja kuvittelen jatkuvasti sitä hetkeä, kun tuun kotiin ja saan halata mun rakkaita siskoja ja kavereita.

Mun kaverit edesauttavat mun kotiinpaluuta, nimittäin Milla perusti mulle pienen yhteisön Facebookiin, jonka tarkoituksena on kerätä mulle rahaa matkalippuja varten. Eka aattelin että ei hemmetti tää on noloa, mutta nyt oon aivan liekeissä ja odotan jäsenmäärän kohoavan koko ajan (siinä taas yks syy, miks kyttään Facea jatkuvasti). Statistiikkaa sen verran, että jäsenmäärä on tällä hetkellä 22 ja suunniteltuun hetkelliseen kotiinpaluuseen on 77 päivää. Tän hetkisen jäsenmäärän mukaan ollaan kerätty yhteensä 67 €, jolla on miltei saatu katettua HKI-Kemi -lentolipun hinta (=68,30 € tai 79,20 €)!

Asiasta kukkaruukkuun, mun host granny käy suomenkielen tunneilla, ja hän pyysi mua mukaan tänään, koska niitten tunnilla vierailee Suomen suurlähettiläs vaimoineen, ja kaikkien oppilaiden suomalaiset tuttavat ovat tervetulleita esittämään hänelle kysymyksiä. Mä en tosiaankaan tiedä mitä kysyisin Suomen suurlähettiläältä, en siis yhtään. Ois kuiten vain aika jännä mennä sinne... noh, menen jos illalla on aikaa töiltä.

Ulkona on tuhottoman kaunis auringonpaiste, mutta mä taidan mieluummin soitella vielä kitaraa kaikessa rauhassa ja nauttia tästä rauhasta. Nautiskelkaa kaikki omasta ajastanne vaikkapa ummistamalla silmänne minuutiksi ja ajattelemalla jotain mukavaa. :)

2 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Hei sannuli, mä uskon et ainaki tuolla nyt oleva porukka pystyy laittaan enemmänki ku 3 euroa per naama. ;) Mut mä lasken ton sillee et tällä hetkellä tolla 24 hengen määrällä se on 20 euroo per nuppi ja sä oot kotona. Toi summa pienenee kokoajan ;)

Sanna kirjoitti...

Baby get me home <3