perjantai 30. maaliskuuta 2012

DOna

Internetin ihmeellinen maailma on ihmetyttänyt minua tällä viikolla muutamaan otteeseen. Eilen Facebook päätti sitten vaihtaa mullekin timelinen ihan ite. Olin viimeiseen asti vältellyt sitä, sillä en tykkää siitä. Kamoon, miks kaikki pitää olla kahdella palstalla?? Toisaalta se cover picture on ihan kiva juttu. Monilla on vaan ällön kliseisiä ja samankaltaisia kuvia niisä. Hyh. Itekki sorrun siihen.

Sitten tapahtui jotain ihanaa, nimittäin SPOTIFY POISTI SEN VIIDEN KUUNTELUKERRAN RAJOITUKSEN, HURRAA!! Tämän vuoksi kuuntelin aiemmista vannomisistani huolimatta kannettavalta musaa koko illan. Listalla oli William Fitzsimmonsia, SMG:tä ja muita aivan mielettömiä helmiä. Myös Rocky Horror Picture Shown Sweet transvestite Tim Curryn esittämänä oli soittolistalla ja päätyikin yhdeksännelle tuhannelle kuuntelulle mun Last.fm -profiilissani.


On tuo melekonen sälli tuo Curry. Tuo biisi on koko leffan kliimaksi, mä sanon. 

Kolmanneksi Internetin ihmeeksi voisin mainita sen, että mun blogillani on ollut joka päivä lukijoita yli 60. Mitämitämitä ihmettä, mistä te lukijat tulette ja ketä te olette?? :D 

Nyt lähden lyömään kasvatussosiologiaa lempeästi turpaan. Sitten alkaa keveä elämä!

1 kommentti:

miia kirjoitti...

SWEEEEEET TRANSVESTITE<3

on taas liian pitkä aika siitä, ku on viimeks kattonu rocky horror picture shown, oih.