maanantai 5. maaliskuuta 2012

Hiihtoloma: part Keminmaa

Ja ne maantieteen vastaukset tuli paperiin kuin professorilla ikään! :D Koe meni siis yllättävän hyvin olin osannut taas valita oikeat tärpit luettaviksi. Niissä fiiliksissä oli enemmän ku hyvä lähteä lomalle, joka on tarkoitus viettää tehokkaasti matkustelemalla akselilla Keminmaa-Oulu-Turku-Vaasa. Tulen näkemään ihania ihmisiä, ihania paikkoja, syömään, nukkumaan, nauramaan ja rentoutumaan koko viikon edestä täysin oikeutetusti - vieläpä ilman koulustressiä. Ei parempaa!!!!

Perjantaina tosiaan mentiin Kempolaan. Kuunneltiin Anriikan kans autossa Ane Brunia ja oltiin melkein koko matka hiljaa. Välillä ihailtiin ääneen kaunista taivasta. Sitten huomasin, että sana "synkata" tulee ilmeisesti sanasta "synkronoida" ja mua nauratti.

Photobucket

Äiti oli kovasti iloinen, kun yhtäkkiä vaan pölähdettiin ovelle, alunperin oli nimittäin tarkoitus saapua vasta lauantai-iltana.

Lauantai-aamuna heräsin seitsemältä (mulla on rytmi, eikä kukaan sotke sitä nyt!) ja lähdin kymmeneksi Rajalle. Olin pari viikkoa sitten bongannut jotain, mitä mun oli aivan pakko lähteä hakemaan:

Photobucket
Dakinen reppu 59,90 €, Top Sport

Mulla on AINA ollut poikien reppuja. Sain kuulla tästä myös lukiossa. Nytpä ei oo poikien reppu, hähää! Tuo on aivan ihana, sisusta on ihanan turkoosi.... ja mun läppärikin mahtuu tuonne, eli se on aivan käytännöllisen kokoinenkin. Money well spent!

Photobucket
Aurinkolasit 5,95 €, Gina Tricot

Olin myös bongannut Ginasta arskat. Tuo malli on ainoa, joka sopii mulle, näytän muuten aivan idiootilta. Voisin hamstrata noita hirveän kokoelman kaikissa sateenkaaren väreissä, kun nuo menee kuitenki kesän aikana rikki. Niin on aina käyny ja aina on vituttanu. (P.S. ostin Ginalta kolmet farkut viime lokakuussa. Enää yhdet ehjät jäljellä.)

Sitten törmäsin Sonerapisteellä töissä olevaan kaveriin ja mentiin kahville. Oli huippukiva porista pitkästä aikaa! :)

Loppukuvaan mun matkalaukku. Sain kuulla viime viikolla, et se illistää. Ilmeisesti sekin haluaa vaan reissuun. Ei muuta ku täytettä kapsäkkiin ja huomisaamuna asemalle, JEEJEEJEE!!!! 

Photobucket

4 kommenttia:

xoxomymmeve kirjoitti...

sanna.. tuo reppu! se on ihanaihanaihana <3 en mitenkään voinu kuvitella että se on NUIN söpö!

Sanna kirjoitti...

Kiitos, en itekään pääse tosta yli! :DD

Sita kirjoitti...

Ihana reppuli! :)

http://colours-and-carousels.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

söpö reppu :)
nyt ollu kauheesti touhua ja tohinaa ja ei oo ehtiny blogissa piipahtaan niin usein nii tulipa nyt tällä istumalla selattua useampia postauksia toisensa jälkeen :)

t. se anonyymi :)