sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Hifi in my heart

Photobucket

Heräsin virkeänä kahdeksalta, vaikka vielä kahden aikaan viime yönä luin kasvatussosiologiaa. Ulkona satoi lunta, sekös pänni. Soitin pianoa ja kitaraa pari tuntia. Helpotti.

Photobucket

Äiti soitti ja sanoi, että ne tulee iskän kans tuomaan mulle vähän tavaraa. Sanoin, et mennään hakeen Anriikka ja mennään syömään. Puin ykköset päälle, mutta otin ne saman tien pois. Noh, pukeutuminen on kivaa! :D

Photobucket

Äiti oli ekaa kertaa mun luona kylässä. Viime Kempolareissulla nyysin kahvipannun ja nyt äiti opetti mua keittämään pannukahvia. Tuli muuten ihan sikahyvvää!!

Photobucket

Iskä toi mulle pyörän sekä mummun ja papan vanhan vinyylisoittimen! Neula on sökö, mut juoksen huomenna kasvatuspsykologian jälkeen Musiikkikullakselle tilaamaan uutta. Uuden neulan saapumiseen saakka saa Radio Groove olla korvaajana (se korvaa muuten hyvin - soi ku unelma).

Photobucket

Photobucket

Oon saanu ton soittimen varmaan 15-kesäisenä, mut mulla ei oo ollut koskaan tilaa sille. Nyt musta tuntuu, et tää kämppä on mun koti ja elämänlaatu nousi, kun kuulin tuon masiinan pehmeän soinnin. Son kohta bai bai rahat, mulla on suunnitelmissa ostaa ainakin Doorsin, Springsteenin ja ehkä Adelenkin kiekkoja. 

Tää kämppä elää, kun tänne tuli musiikkia. En enää ikinä kuuntele musaa kannettavalta, old school hifi in my heart now ♥

Ei kommentteja: