sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Siivet (ihan näin matkan varrella eli btw)

Unohdin jo tän: mulla oli keikka huhtikuun lopulla (29.4.) Mytätuulen nuorisotilalla Siivet-tapahtumassa. Tänä vuonna tapahtuma oli aivan säälittävän pieni, sillä kaikki tenut oli suunnannu tiensä ryypylle (päivää ennen vappuaattoa, why the heck??) joten paikalla oli noin 10 maksavaa asiakasta. Siirrettiin kaks sohvaa "lavan" eteen ja pidettiin tosi kotoinen setti.

Photobucket

Photobucket

Mua ennen soitti Time Killers...

Photobucket

Sitten minä! Soitin seuraavat biisit:

- Ilta pimenee (joku riparibiisi)
- Don't worry, be happy (Bob McFerry)
- Dying Day (Brandi Carlile)
- Someone like you (Adele)
- Wish you were here (Pink Floyd)

Biisit meni oikein hyvin, mutta kun keikan lopuks aloin irrottaan piuhaa kitarasta, käsi haroi tyhjää. Sainoin mikkiin miksaaja-Hannule et "Onko mun piuha ollu koko jutun ajan tossa lattialla?" ja Hannu siellä nauroi partaansa ja hymyili. Mua nolotti ja nauratti ihan vitusti.

Sain ainaki lehtihaastattelun. Kirkkolaivaan. Jes. Hyvä tuli.

Photobucket

Ja setin päätti Juicy Sounds, jota olin muuten kattomassa perjantaina Chilloutissa. Suuntaan sinne tänäkin iltana kattoon maailman legendaarista peliä. Me niin voitetaan tää!! Oletan näkeväni ilmaveivin poikinen...

...ai niin, ONNEKS Ruotsi ei voittanu viisuja eilen, olis ollu liian kamalaa jos tänään ei käykään hyvin :DD (me ei voitettu kuitenkaan ihan vaan siks, ettei me pystyttäis hostaamaan sekä viisuja että lätkän MM-kisoja samaan aikaan, sillä meillä on vain yksi Hartwall-areena käytettävissä. Ei siinä, viisut vois järjestää Kemin Tervahallillaki..............................................)

Ei kommentteja: