maanantai 30. syyskuuta 2013

When September ends

Oon aina jotenki inhonnu tuota otsikossakin vilahtavaa kappaletta. Ei vaan kerta kaikkiaan kolahda minulle. Syyskuu sen sijaan kolahti, siihen on mahtunut paljon kaikkea kivaa! Olen kuluneen kuukauden aikana muun muassa

  • Pessyt ikkunat (mitä ei muuten varmaan ollut yksikään aiempi asukas tehnyt viimeiseen viiteen vuoteen, sen verran paskasta oli!)
 photo wecandoit_zpsbf49b21a.jpg
...ja jotta ikkunanpesu olisi miellyttävämpi askare, asustin itseni tilanteeseen sopivasti. 

  • Ihaillut syksyn värejä niinä aamuina, kun olen pyöräillyt kouluun
  • Tehnyt kovasti töitä
  • Heppaillut pitkästä aikaa Minnan kanssa
 photo letti_zps6518bf37.jpg

  • Pyörähtänyt kaksissa haalaribileissä
  • Inspiroitunut vaatteista (olen alkanut jopa visioida erilaisia toiveasuja... en olisi ikinä uskonut tätä kaksi vuotta sitten)
 photo glow_zpsaab2f36c.jpg
Kuvassa Zarasta elokuussa ostamani t-paita. ♥

  • Alkanut työstää kandiaihetta (ohjaaja sanoi, että asiasta ääneen puhuminen saa prosessin tuntumaan todemmalta ja helpottaa alkuun pääsyä - odottelen ensioireita)
  • Rakastunut sivuaineeseeni ja piirtänyt koululla vielä kuuden-seitsemän aikaan illalla luentojen jälkeen
 photo DSC07712_zpsfd38ab0d.jpg
Kopio Frida Kahlon eräästä omakuvasta, tarkoituksena oli 
harjoitella valöörien piirtämistä. Tässä kuvassa työ on kesken, 
mutta nyt se taitaa olla jo valmis.

Jeppis jepulis, tulkoon seuraavaksi siis lokakuu kuvisexcursioineen ja syyslomineen, minä odotan jo malttamattomana!

Ei kommentteja: