keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Hillitöntä settiä!

Näin Youtubessa etusivulla ehdotuksen Mustan Barbaarin Salil eka salil vika -videosta, mutta päätin jättää sen katsomatta, kun tuo suomiräppi ei pahemmin sytytä. Minna kuitenkin pakotti mut katsomaan videon ja yllätyin: ihan hulvatonta meininkiä!

Pojat on tehny kieli poskella jotain still alive nigga shittii ja se svengaa ku hirvi. Lyriikat toistaa itseään ja on vähän tylsät, mutta on siellä muutamia hauskoja riimittelyoivalluksia:

"Mä käyn sossus enkä puurra hies mul on jo vaikein duuni Suomes, 
mä oon musta mies."

Oon kuunnellu tuota biisiä jo turhankin monta kertaa; menin tänään pyörällä kouluun sen päälle seitsemän kilsaa ja tuo soi luupilla mp3:sta sekä meno- että paluumatkalla. Still alive, nigguh! Tää biisi sai mun pään nyökyttelemään ja hymynkareenkin huulille. Ei pahemmin enää ärsyttänyt eilinen sitikan kosahtaminen moottoritielle keskellä pahinta ruuhkaa.


"En käytä juoksumattoo, 
mä juoksen leijonii karkuu 
tuu Afrikkaa kattoo!"

Huomenna Mirkun kans salille. Arvatkaa, kuka kuuntelee tätä ainaki alkulämpässä... Ei mulla tännään muuta, illanjatkoja!

Ei kommentteja: